Ένα απροσδόκητο δώρο στους διερχόμενους οδηγούς έκαναν οι αγρότες από τα μπλόκα της Θήβας και της Εύβοιας, αγαπητές φίλες και φίλοι. Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες και τα βίντεο, οι αγρότες πήγαν στα διόδια της Τραγάνας και των Αφιδνών και σήκωσαν τις μπάρες, παρέχοντας τζάμπα διέλευση για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα: