"Δεν ψήνω να παίξω στην Euroleage" είπε ο Γιόκιτς, λογικά με Φαρίντ και του χρόνου το τριφύλλι
Όνειρο ήταν και πάει ο Νίκολα Γιόκιτς για τον Παναθηναϊκό. Ο Σέρβος υπερπαίκτης που αποτελεί μεγάλο στόχο των πράσινων, ρωτήθηκε για αν σκοπεύει κάποια στιγμή να παίξει στην Ευρώπη και η απάντησή του δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική.
Ads
"Όχι δεν θα επιστρέψω. Δεν έχω τίποτα εναντίον της Euroleague ή της Ευρώπης, αλλά δεν θα το έκανα. Το ΝΒΑ είναι με διαφορά το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο, με τους καλύτερους παίκτες". είπε ο Τζόκερ και έκλεισε την πόρτα επιστροφής στην Ευρώπη.
Αυτό σημαίνει ότι ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να στραφεί αλλού για τον επόμενο ψηλό του ή απλά να συνεχίσει να επενδύσει στην ασφάλεια που προσφέρει στη θέση πέντε ο Κένεθ Φαρίντ.