6982502-1200x800cover-abaluben
Bartzokas Telecom Center ονόμασαν το ΟΑΚΑ κάποιοι φίλοι του Ολυμπιακού
Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει ο Ολυμπιακός σήκωσε χθες την 4η Ευρωλίγκα του. Μετά από χρόνια αναμονής και τέσσερις σερί παρουσίας στα τελευταία Final Four, οι ερυθρόλευκοι κατάφεραν να πάρουν την πολυπόθητη κούπα εκεί που ήθελαν περισσότερο. Μέσα στην έδρα του αίωνιου αντίπαλου. 
20k γαύροι πήγαν στο ΟΑΚΑ και είδαν τον Σκακιστή να σηκώνει το δεύτερο δικό του. Κάποιοι μάλιστα ήταν απόλυτα προετοιμαστμένοι και προχώρησαν άμεσα σε διαδικασίες ονοματοδοσίας με πάνο που σήκωσαν αμέσως μετά τη λήξη του τελικού. 
Ads
IMG_5811