Φονικά αποτελέσματα είχε η τελείως ανεύθυνη οδήγηση ενός αστυνομικού τα ξημερώματα της Πέμπτης 12/3, αγαπητές φίλες και φίλοι. Το όργανο της τάξης οδηγούσε μηχανή επί της Ακαδημίας, όταν αποφάσισε να στρίψει αριστερά στην Β. Σοφίας ενώ το φανάρι ήταν ακόμη κόκκινο. Μάλιστα, όχι μόνο πέρασε το φανάρι χωρίς πράσινο, αλλά πέρασε στο αντίθετο ρεύμα της Βασιλίσσης (δηλαδή της καθόδου) και συνέχισε να κινείται σε αυτό χαλαρός.