xi-1024x683cover-abaluben
"Αν με βράβευε ο Άρης θα σας άρεσε να πέταγα κάτω το κασκόλ ρε πονεμένοι;" αναρωτήθηκε ο Μανόλο
Την περασμένη Κυριακή, ο Άρης επάιξε με την ΑΕΚ στην Opap Arena και ο Μανόλο Χιμένεθ βραβεύτηκε (και αποθεώθηκε) από τον λαό της Ένωσης.  Αυτό ήταν κάτι που περιμέναμε, όμως η όλη φάση δημιούργησε εκνευρισμό στους οπαδούς του Άρη, που θεώρησαν τη στάση του Μανόλο disrespect και ζήτησαν "καλήνυχτα παπατζή". 
cropped-aek-jimenez-4910205
Ads
Ο Μανόλο έμεινε σιωπηλός όλες τις προηγούμενες μέρες, όμως χθες έδωσε τις απαντήσεις του: 
«Θέλω να απευθυνθώ σε όλους τους λαϊκιστές, οι οποίοι σχολιάζουν μετά τα παιχνίδια και να πω το εξής: αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι μακάρι να κατακτήσω έναν τίτλο με τον Άρη. Αν τα καταφέρω και θέλουν οι άνθρωποι του Άρη να με τιμήσουν, δεν θα πετάξω ποτέ στο έδαφος τη σημαία ή το κασκόλ της ομάδας».
Τα εξηγεί ωραία; 
Ads