Την περασμένη Κυριακή, ο Άρης επάιξε με την ΑΕΚ στην Opap Arena και ο Μανόλο Χιμένεθ βραβεύτηκε (και αποθεώθηκε) από τον λαό της Ένωσης. Αυτό ήταν κάτι που περιμέναμε, όμως η όλη φάση δημιούργησε εκνευρισμό στους οπαδούς του Άρη, που θεώρησαν τη στάση του Μανόλο disrespect και ζήτησαν "καλήνυχτα παπατζή".