«Ζήτησα από έναν φίλο μου να μού κάνει τη χάρη, αλλά στην αρχή δίστασε. Μού είπε "ρε, συ", τού απάντησα πως δεν πειράζει. Το κάναμε και πέτυχε. Για τους συμβολισμούς, σημαίνει ότι τελείωσε ο βίος του εργένη, μπήκε ταφόπλακα στην ουσία, τέλος. Στην αρχή, εμείς μέχρι να φύγουμε από το χωριό και να πάμε στην εκκλησία, παίζαμε κόρνες και τα σχετικά, αλλά αυτοί ειδοποιούσαν εν τω μεταξύ ο ένας τον άλλον και τραβούσαν βίντεο. Τώρα, το άλλο σόι έκανε τον σταυρό του.»