a-472 copycover-luben
Άδωνις: Τo logo του κόμματος Τσίπρα μου θυμίζει τη 17 Νοέμβρη
Τίποτα δεν άρεσε από το κόμμα Τσίπρα στον Άδωνι Γεωργιάδη: Ούτε το όνομα, ούτε το σήμα, ούτε ο Τσίπρας. Όπως είπε ο υπουργός Υγείας μιλώντας στο εξοχικό του στον ΣΚΑΪ, το όνομα έχει εμφυλιοπολεμικά vibes (αλλά θυμίζει και τους Μπαλούρδους), ενώ το σήμα θυμίζει την οργάνωση των Κουφοντίνα, Ξηρού κλπ:
«Στο μεν τμήμα της ελληνικής κοινωνίας που καταλαβαίνει από ιστορία και θυμάται ιστορία, το επιστρέφει σε εποχές εμφυλίου πολέμου, άρα είναι φρικτό. Στο δε μεγαλύτερο κομμάτι που δεν ξέρει από ιστορία δυστυχώς, είναι ένα όνομα που μάλλον παραπέμπει στην Ελληνική Αστυνομία παρά σε οτιδήποτε άλλο. Επίσης, κι αυτό το αστέρι εκεί του Τσε Γκεβάρα στη μέση και λίγο 17 Νοέμβρη είναι λίγο ανατριχιαστικό
Ads
Επίσης, ο Άδωνις προειδοποίησε ότι το κόμμα του Τσίπρα έχει όνομα πολύ κοντινό στο όνομα της χώρας μας, οπότε μπορεί να κοπεί από τον Άρειο Πάγο για τεχνικούς λόγους. Μιλάει επειδή του έχουν σφυρίξει κάτι ή στου Τσίπρα είναι τελείως άμπαλοι; Ποιος ξέρει, αγαπητές φίλες και φίλοι: