13 ξεσπάσματα της πιο cool κακιάς της μεξικάνικης τιβί
Είσαι ηθοποιός και κάνεις μεταγλωττίσεις. Φτάνεις στο στούντιο και σου δίνουν το κείμενο που πρέπει να ηχογραφήσεις. Και στη σελίδα διαβάζεις τα εξής: «Μίζερη ζητιάνα/ παρακατιανή/ σκουπιδιάρα/ βρωμιάρα/ ρακοσυλλέκτρια/ τιποτένια/ καταραμένη στρίγγλα/ ανόητη γριά/ σε μισώ/ είσαι ένας σκέτος παλιάτσος/ ένας κακόμοιρος/ εκ-δί-κη-σηηη». Ε ναι, λέγεσαι Μαρία Πλακίδη, και μόλις σου ανέθεσαν να γίνεις η φωνή της πιο cool bitch της μεξικανικής τιβί, της Σοράγια Μοντενέγκρο. Αυτής που μας χάρισε τα παρακάτω απολαυστικά υπερλυσσάσματα.
Αν δεν σας επαρκούν τα παραπάνω, απλώς να σας πω ότι είναι το πιο ωραίο βρωμόξυλο που έχει προβληθεί στη σειρά.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xF7VziqeEwg#t=164s
Ήταν εκείνο το απόβρασμα, η Μπρέντα, μια βήτα βίζιτα που ακολούθησε τον Λουίζ Φερνάντο κατά πόδας γα να τον ξεμοναχιάσει. Δείτε τι της κάνει η Σοράγια όταν τους πιάνει στο ασανσέρ να αναπαριστούν βίντεο κλιπ του Βαλάντη.
Τόσο κούλνες δεν αντέχεται: Ούτε μα και μου, ούτε να εξηγήσει γιατί τον σκοτώνει με βαρύγδουπα λόγια και συζητήσεις, ούτε τίποτα. Η Σοράγια μπαίνει ντυμένη μαχαραγιάς στο γραφείο του γιατρού, εκείνος λέει «Σοράγια;» και εκείνη τραβά τη σκανδάλη.
Ας περάσουμε στον επόμενο φόνο: Αφού έχει γυρίσει απ’ τους νεκρούς, ο βρικόλακας όπως την αποκαλούσε η Καρλότα επιστρέφει στο Μεξικό, όπου τυχαία πάει να της ζητιανέψει η νταντά/μαμά/Καλίξτα. Και μιας και δεν είχε τι να κάνει η γλυκιά Σοράγια, τη στέλνει κι αυτή στο διάολο. (Και φορτώνει τον φόνο στον Ναντίτο, ώστε να πάρει την ευθύνη η Μαρία, να μπει στη φυλακή και η Σοράγια να της στείλει γυμνές φωτογραφίες της με τον Λουίζ Φερνάντο για να νομίζει ότι την απατά και να χωρίσουν, αλλά αυτό είναι μια άλλη, απλούστατη ιστορία.)
Είναι κακιά. Είναι πολύ κακιά. Είναι τόσο κακιά που θα μοίραζε στα παιδάκια της Αιθιοπίας χάπια αδυνατίσματος. Είναι τόσο κακιά που κάνει τον Αρναούτογλου να φαίνεται όντως καλό παιδί. Και είναι τόσο κακιά, που οι κακίες της ακούγονται ακόμη κι όταν σκέφτεται τρώγοντας.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qSUYGJj_T9k
Αυτές οι κακές οι σκέψεις γίνονται πραγματικότητα, όταν η Σοράγια αποφασίζει να μείνει χήρα και κόβει τα φρένα του αντρός της, ο οποίος σε μια προσπάθεια να βάλει τον Βιβάλντι στο κασετόφωνο του αυτοκινήτου, βρίσκεται σφηνωμένος και νεκρός πάνω στο «SCANIA» μιας ξέμπαρκης νταλίκας στην Αθηνών-Λαμίας.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3omgekaImYY#t=888s
Απλώς δείτε αυτά τα δεκαπέντε δευτερόλεπτα για να διαπιστώσετε πώς ξεσκάει με shopping therapy η Σοραγίτα μας.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xF7VziqeEwg#t=222s
Η πρώτη ίσως σκηνή που η Σοράγια ξεδιπλώνει το φλογερό ταμπεραμέντο της, σε ένα ανήλιαγο γκαράζ μετά την όπερα. Εδώ, ο Λουίζ Φερνάντο Ντελαβέγκα φέρνει επίτηδες την σκουπιδιάρα για να γελάσει – όπερ και εγένετο όταν πιάστηκαν ποστίς με ποστίς οι δύο τσούπρες.
«Σοράγια παιδί μου σταμάτα να με χτυπάς, δεν κάνει να χτυπάς τη μάνα σου».
Τι έμελλε να ακούσουν τα ωραία ροζ αυτιά μας εκείνο το μεσημέρι που γυρίσαμε απ’ το σχολείο; Η νταντά Καλίξτα είναι μαμά Καλίξτα;;! Ε ποτέ. Κι όμως, η γριά μάγισσα, σε μια σκηνή όπου η Σοράγια την κάνει τόπι στο ξύλο for no reason, της αποκαλύπτει πως είναι κόρη της, και πως την είχε δώσει στον πλούσιο κύρη της όταν το δικό του παιδί πέθανε στη γέννα. Η βρωμοκοτσίδα της Καλίξτα πιθανότατα κρέμεται ακόμα λιγδωμένη στα πατώματα του Δελαβεγκαίικου.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6ikOaLC0bx0
Η Σοράγια νομίζει ότι έχει σκοτώσει το πρώην γκομενάκι της, τον Οσβάλντο Τρεβίνιο, αλλά αυτός ξαναζωντανεύει και την εκβιάζει. Εκείνη ορμάει με ένα νεροπίστολο στο διαμέρισμά του, παλεύουν όπως όπως και η Μαρία Πλακίδη ουρλιάζει σαν την τρελή όσο η Σοράγια πέφτει-πέφτει-πέφτει αφού έχει περάσει μέσα από μια τζαμαρία και καταλήγει νεκρή στο κράσπεδο.
Νεκρή; Η Σοράγια; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (υστερικό γέλιο). Μα πώς σκεφτήκατε κάτι τέτοιο; Τελικά σώθηκε και αναρρώνει ωσάν την Μούμια στην κλινική του γιατρού Μέχια που την κάνει περδίκι. Βέβαια, σε αυτό το στάδιο της ανάρρωσής της, το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ψελλίζει «vengaaaanza». Δηλαδή εκδίκησηηηη βρε κουτά.
Θυμάστε άραγε πώς τελειώνει η «Μαρία της Γειτονιάς»; Η τρελάρα απαγάγει την παρακατιανή που έχει πάθει αμνησία, παλεύουν σαν τις καρακάξες και από ένα χτύπημα η τελευταία ξαναβρίσκει τη μνήμη της. Εν τω μεταξύ, η Σοράγια περιλούζει όλη τη βρωμοπαράγκα με πετρέλαιο, παίζει με κάτι σπίρτα και η Μαρία της Γειτονιάς της λέει ότι την συγχωρεί, γιατί η Μαρία είναι μια αγία. Και τότε… (σιγά μην σας γράψουμε κι όλο το επεισόδιο, δείτε και κάτι).
Η περίφημη «maldita lisiada», η κορυφαία στιγμή της Σοράγια, το ξέσπασμά της όταν πιάνει την «σακάτισσα» με τον Ναντίτο. Και τι δεν έχει αυτή η σκηνή: Ρατσιστική βία, ανατροπή καροτσακίου, χαστούκια, κοπάνημα της κεφάλας της δουλάρας Εσπεράντζα στο μπετόν αρμέ, κάρφωμα ψαλιδούμπας στο μπράτσο του Μονόφρυδου και φυσικά βρισίδι και ουρλιαχτό που δεν έχει ξαναζήσει δεξίωση στο Μέξικο σίτι.
Bonus track: Δύο αγαπημένες bitches συζητούν:
Σοράγια εναντίον Κατερίνας Χέλμη
http://makarenia.wordpress.com
Από παϊδάκια δεν έχουμε ιδέα, αλλά από βίντεο στο Tiktok σκίζει
Η μεγάλη Luben ανθολογία πολιτικής μαλακίας για το 2023
Τα απόλυτα κριντζοχαϊλάιτς της χρονιάς που πέρασε
Παράγουμε περισσότερα μπάχαλα από όσα μπορούμε να καταναλώσουμε οπότε τα εξάγουμε