Aγαπημένα καλτ τραγούδια που συνόδευαν τις τρελές περιπέτειες των ηρώων της αγαπημένης μας σειράς
Αν ο Λευτέρης Παπαπέτρου λάτρευε κάτι, αυτό ήταν να παίρνει αγαπημένα του καλτ τραγούδια και να τα οπτικοποιεί στην μικρή οθόνη, βάζοντας τους ήρωες των Εγκλημάτων σε τρελές, σουρεαλιστικές περιπέτειες. Προσοχή, ακολουθούν σκηνές με αυτοκτονίες, επιδειξίες, άγριο σεξ, πολύ γυμνό και ακόμα περισσότερο ελαφρολαϊκό. Όπως ακριβώς μας αρέσει δηλαδή.
Η Κορινάρα βάζει τ’ άσπρα, και πριν παραδοθεί στην ζεστή αγκαλίτσα του Φωτάρα, θυμάται τους άνδρες που πέρασαν απ’ τη ζωή της – έστω, τα best of, γιατί δεν ήταν αυτό που θα λέγαμε «μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού». Και κάπου εκεί πέφτει το «Οι Άντρες περνούν μαμά». Λίγο αργότερα, ο γάμος ξεκινά, ο φτωχός ψαράς κλαίει τη μοίρα του και το τραγούδι περιγράφει επακριβώς όσα βλέπουμε στην οθόνη. Μέχρι και οι καλεσμένοι, όντως, κρυφοκοροϊδεύανε.
Η Φλώρα κάνει μια βόλτα στο πάρκο για να σκεφτεί. Η Τόλη τραγουδάει τους μελιστάλαχτους και ολίγον μελαγχολικούς στίχους της. Και κανείς δεν παρατηρεί ότι πίσω από την Φλώρα γίνεται το σώσε: Κάποιος επιτίθεται σε μια γερόντισσα, ένας επιδειξίας προσφέρει φάτσα φόρα την πραμάτεια του, ένας πλανόδιος πουλάει σύριγγες για την ηρωινή της ημέρας, και η Υρώ Μανέ μυρίζει αμέριμνη το λουλουδάκι της.
Το κορμί το βλέπουμε. Είναι της Κορινάρας και ανάβει φωτιές στο πέρασμά του. Το αλάτι επίσης το βλέπουμε. Αφήνει την αρμύρα του στα ηλιοκαμένα κορμιά της πλαζ. Τα άσπρα πουλιά πάλι δεν τα βλέπουμε γιατί το σίριαλ το έβλεπαν και παιδάκια. Αλλά το αμαρτωλό κορμί και οι late ‘90s θαλασσοπαντόφλες της Κορίνας φτάνουν και περισσεύουν.
Δυο κόσμοι εντελώς διαφορετικοί συναντιούνται, κι από τη μία ο Κορκολής παίζει πιάνο με το γάντι, κι από την άλλη η ρεμπέτικη κομπανία τραβάει τζούρα, φτύνει, και παίζει για να συνοδεύσει το παρελθόν του Αλεκούκου.
Η Φλώρα εξαφανίζεται από τη ζωή του Αλέκου, κι εκείνος υπακούει τυφλά στις εντολές του Νίκου Κουρκούλη: Παίρνει τηλεσκόπιο και ψάχνει τα ίχνη της στο φως των αστεριών, και κάθε φορά που σταματά σε φανάρι, ρωτάει τα παιδιά των φαναριών αν την έχουν δει, όσο εκείνα χοροπηδάνε (ή καθαρίζουνε κατά κάποιο τρόπο) το καπό και το παρμπρίζ του. Η φόρμα του τελευταίου κοριτσιού των φαναριών, πάντως, μου θυμίζει πολύ τις φόρμες που φορούσαμε όλοι στην γυμναστική στο δημοτικό. Λέω τώρα εγώ.
Από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές των Εγκλημάτων, εκεί προς το φινάλε, το όνειρο του Αλέκου μας ταξιδεύει στα συγκοινωνούντα σκηνικά της σειράς, όπου παρακολουθούμε τους πρωταγωνιστές όχι ακριβώς να οπτικοποιούν την «αυλαία» του τραγουδιού, αλλά να ρίχνουν εντέχνως την αυλαία των Εγκλημάτων, κλείνοντας το μάτι στον «τέταρτο τοίχο» που μέχρι τότε τους χώριζε από τους θεατές.
Ο Αλέκος και η Φλώρα είναι στα ντουζένια τους, και ο χασάπακλας ζει, αναπνέει και ροχαλίζει για τον έρωτά του. Σε ένα από τα όνειρά του, εκείνος μεταμορφώνεται σε Τζακ Ντώσον, η αγαπημένη του σε Ρόουζ και η αγάπη τους γίνεται «βασιλιάς του κόσμου» στην πρύμνη του δικού τους Τιτανικού, που στην περίπτωσή τους έχει το όνομα «Ειρήνη». Απολαυστική λεπτομέρεια: Η περίφημη σκηνή του σεξ στην άμαξα, με τις ιδρωμένες παλάμες των Ντι Κάπριο και Γουίνσλετ εμπλουτίζεται εδώ με δύο έξτρα παλάμες, γκεστ σταρ.
Κάθε στίχος της κατήμαυρης μπαλάντας της Αννούλας γίνεται εικόνα σε αυτή τη σκηνάρα της σειράς, όπου η Φλώρα δίνει ένα one-woman-show με πολλές μπουκάλες, μια μεγάλη νταμιτζάνα και ένα γκαζάκι που βρίσκεται εντελώς τυχαία στο σαλόνι. Θα μπορούσε να γίνει το κανονικό βίντεο κλιπ του «Γκαζιού». Και επίσης, πόσο ωραία παίζει να περνούσαν σε αυτά τα γυρίσματα τελοσπάντων;
Η Κορινάρα προσπαθεί να αλλάξει ζωή και να ξεχάσει την καριέρα της ως «πεταλουδίτσα της νύχτας», αλλά τα ένστικτά της δεν την αφήνουν. Ένα βράδυ, λυγίζει και υπακούει στις προσταγές του επαναστατούντος σώματός της. Βάζει τα καλά της και ορμάει στα αποδυτήρια μιας ανδρικής ομάδας, μυρίζοντας βρακιά Μινέρβα και κυνηγώντας πετσετοφόρους νταγλαράδες, σε μια σκηνή που θα έμπαινε στο νούμερο ένα, αν δεν τύχαινε να συνοδεύεται από το τραγούδι αυτού του ελεεινού βρομιάρη.
Η Φλώρα στέφεται βασίλισσα των οπτικοποιημένων τραγουδιών των Εγκλημάτων. Πώς θα μπορούσε να μην, άλλωστε, μετά από αυτό εδώ το διαμάντι: Η ηρωίδα μας δηλώνει έτοιμη για όλα, για τα μάτια του Αλέκου, και πραγματοποιεί καθένα στίχο του μαρινέλλειου «Για σένανε μπορώ» ξεχωριστά, από την ζητιανιά στο πεζοδρόμιο, την κάθοδο στον Άδη ως Indiana Jones και το εκτελεστικό απόσπασμα μέχρι την πιο επική στιγμή που βγαίνει γυμνή στους δρόμους, βγάζοντας το παλτό της και μένοντας μόνο με τα χιπστερογυαλιά της.
Από παϊδάκια δεν έχουμε ιδέα, αλλά από βίντεο στο Tiktok σκίζει
Η μεγάλη Luben ανθολογία πολιτικής μαλακίας για το 2023
Τα απόλυτα κριντζοχαϊλάιτς της χρονιάς που πέρασε
Παράγουμε περισσότερα μπάχαλα από όσα μπορούμε να καταναλώσουμε οπότε τα εξάγουμε