Oscars 2020: Προβλέπουμε τους νικητές όλων των μεγάλων κατηγοριών, επιστημονικά πάντα

Καθώς βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία για την απονομή της Κυριακής

Αλέξανδρος Παπαγεωργίου

7 Φεβρουαρίου 2020

Αν τα Όσκαρ δυσκολεύονται σε κάτι, αυτό είναι το να αναγνωρίσουν και να βραβεύσουν το καλό σινεμά τη στιγμή που συμβαίνει. Βέβαια, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι αυτό είναι όλο το νόημα του να δίνεις κινηματογραφικά βραβεία, οπότε αν δε μπορούν να κάνουν αυτό το πράγμα τότε τι ρόλο βαράνε; Ανήκουμε ανάμεσα σ’ αυτούς που προτιμούν να βλέπουν το ποτήρι μισο-γεμάτο, φίλες και φίλοι, οπότε δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να αδικήσουμε συλλήβδην τα Όσκαρ, παρόλο που αυτά έχουν αδικήσει κόσμο και κοσμάκη. Μας αρέσει να συζητάμε για τα κινηματογραφικά βραβεία, γιατί μας αρέσει να συζητάμε για κινηματογράφο. Απλό είναι. Παρόλα αυτά, το πράγμα σηκώνει βελτιώσεις – και γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ. Για να προβλέψουμε και να βοηθήσουμε.

Καθώς η μεγάλη κυνηγετική περίοδος των βραβείων (Χρυσές Σφαίρες, Emmys, BAFTA) σιγά σιγά ολοκληρώνεται και καθώς βρισκόμαστε πια στην τελική ευθεία για την τελετή της Κυριακής, έχοντας ήδη σημειώσει τα παράπονά μας για τις παραλείψεις της φετινής απονομής, ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα κάτω ώστε να κάνουμε τις εντελώς επιστημονικές προβλέψεις μας για τους νικητές και τις νικήτριες όλων των μεγάλων οσκαρικών κατηγοριών. Στο μεταξύ, μην ξεχνάτε ότι αν θέλετε να είστε φρεσκαρισμένοι και up-to-date για τα βραβεία τότε μπορείτε να δείτε τις ταινίες-φαβορί των Όσκαρ στη Nova χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Ξεκινάμε.

Καλύτερη Ταινία

Τι προβλέπουμε: Η λογική λέει ότι το πράγμα θα παιχτεί ανάμεσα σε Once Upon a Time in Hollywood και 1917, μιας και τα Marriage Story και The Irishman φαντάζουν ισχυρά οσκαρικά χαρτιά αλλά προέρχονται από το Netflix (πράγμα που δεν ενθουσιάζει την Ακαδημία). Η πρόβλεψή μας εδώ λέει Quentin Tarantino.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Marriage Story, χαλαρότατα.

Καλύτερη Σκηνοθεσία

Τι προβλέπουμε: Σίγουρα το προβάδισμα εδώ το έχει ο Sam Mendes που έκανε παπάδες στο 1917 κι ο Martin Scorsese γιατί είναι ο Martin Scorsese. Αν μας ρωτάτε, προβλέπουμε το δεύτερο γιατί πιθανολογούμε ότι η Ακαδημία θα θέλει να δώσει στον Martin ένα προσωπικό βραβείο για ένα τόσο προσωπικό πρότζεκτ.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Bong Joon Ho γιατί τo Parasite ήταν γυρισμένο τέλεια. Απλά τέλεια.

Α’ Ανδρικός Ρόλος

Τι προβλέπουμε: Ε, εντάξει, Joaquin Phoenix. Το φωνάζουν κι οι πέτρες.

Τι θέλουμε: ΟΚ, μπορεί να μας άρεσε περισσότερο ο Adam Driver συνολικά, αλλά είναι δίκαιο να το πάρει ο Phoenix.

Α’ Γυναικείος Ρόλος

Τι προβλέπουμε: Όλες οι προβλέψεις λένε ότι το Όσκαρ φέτος ανήκει στην Renee Zellweger για την ερμηνεία της ως Judy Garland στην υπερ-βαρετή κι υπερ-κυριλέ βιογραφική ταινία Judy, γιατί Ακαδημία είσαι αφού.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Scarlett Johansson γιατί ήταν πραγματικά εξαιρετική φέτος (τόσο στο Marriage Story όσο και στο Jojo Rabbit).

Β’ Ανδρικός Ρόλος

Τι προβλέπουμε: Όλο το οσκαρικό buzz λέει ότι το Όσκαρ φέτος θα πάει στον Brad Pitt, και πράγματι κανένας άλλος δεν είναι τόσο μεγάλο φαβορί όσο αυτός σε αυτήν την κατηγορία.

Τι θέλουμε: Η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσαμε να πάει στον γίγαντα Joe Pesci, ο οποίος εδώ που τα λέμε ήταν μάλλον και το καλύτερο στοιχείο του The Irishman.

Β’ Γυναικείος Ρόλος

Τι προβλέπουμε: Εκτός απροόπτου, το Όσκαρ ανήκει στην Laura Dern για εκείνον-το-μονόλογο-από-το-Marriage-Story. Δικαίως; Ναι, εντάξει, δικαίως.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Florence Pugh. Αφού την σνομπάρατε για το Midsommar, δώστε της τουλάχιστον Όσκαρ για το Little Women. Κι εκεί φοβερή ήταν.

Πρωτότυπο Σενάριο

Τι προβλέπουμε: Αν ακολουθήσουμε την οσκαρική λογική, τότε το πράγμα λέει ότι ο Tarantino θα προσθέσει άλλο ένα αγαλματίδιο σεναρίου στη συλλογή του (έχει ήδη δύο).

Τι θέλουμε: Marriage Story θέλουμε, γιατί ο Noah Baumbach έβγαλε πραγματικά τα εσώψυχά του σε αυτό το σενάριο.

Διασκευασμένο Σενάριο

Τι προβλέπουμε: Προβλέπουμε ότι η Greta Gerwig θα πάρει το πρώτο της Όσκαρ για την απίστευτη δουλειά που έκανε στην μεταφορά του Little Women από το χαρτί στην οθόνη.

Τι θέλουμε: Greta Gerwig. Θέλουμε Greta Gerwig.

Διεθνής Παραγωγή

Τι προβλέπουμε: Ε, Parasite. Δεν χάνεται αυτό το Όσκαρ.

Τι θέλουμε: Parasite λέμε.

Κινούμενα Σχέδια

Τι προβλέπουμε: Προβλέπουμε ότι το Όσκαρ θα πάει στο Toy Story 4, γιατί ήταν ένα τρομερά άρτιο, ώριμο και διασκεδαστικό animation.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Toy Story 4, γιατί το αγαπήσαμε πολύ το άτιμο.

Ντοκιμαντέρ

Τι προβλέπουμε: Χαλαρός περίπατος για Honeyland, ένα ντοκιμαντέρ που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό όταν το είδαμε στις περσινές Νύχτες Πρεμιέρας.

Τι θέλουμε: Είπαμε, μας άφησε με το στόμα ανοιχτό.

Πρωτότυπη Μουσική

Τι προβλέπουμε: Γενικά, από πλευράς εικόνας και ήχου το 1917 ήταν ένα αριστούργημα από αυτά που λείπουν πια απ’ το σινεμά, οπότε βλέπουμε Thomas Newman για το Όσκαρ.

Τι θέλουμε: Θέλουμε Hildur Gudnadottir, η οποία πέρσι έκανε μια απίστευτη χρονιά με τα soundtracks για Joker και Chernobyl.

Best of internet