Ο Ζίνι είναι ένας παίκτης που φέτος αναμενόταν να κάνει το step up και να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ΑΕΚ. Τα πρώτα δείγματα ήταν θετικά με τον Ζίνι να ξεκινάει βασικός και να δίνει πράγματα, όμως μετά άρχισαν οι συνεχόμενοι τραυματισμοί. Ο Βάργκα ήρθε τον Γενάρη, έγινε δίδυμο με τον Γιόβιτς και ο Ζίνι είχε το χρόνο να αποθεραπευτεί χωρίς την βιασύνη να μπει στην εντεκάδα. Έτσι κι έγινε. Η κάρτα του Γιόβιτς στο ματς με τη Ράγιο και ο τραυματισμός του αμέσως μετά, άνοιξαν το δρόμο για να γίνει ξανά βασικός ο Ζίνι και ο μπρο οργίασε. Στη ρεβάνς με τους Ισπανούς έκανε ό,τι ήθελε, στο τρίμπαλο με ΠΑΟΚ επίσης. Στη Λεωφόρο ήταν ξανά ο καλύτερος παίκτης της ΑΕΚ και κανείς δεν κατάλαβε γιατί τον έβγαλε ο Νίκολιτς. Χθες επίσης κανείς δεν κατάλαβε γιατί δεν τον ξεκίνησε, ωστόσο όλοι κατάλαβαν τι μπορεί να κάνει όταν μπήκε. Ένα γκολ, ένα δοκάρι και η κομβική πρώτη κερδισμένη κεφαλιά στο 2-1. View this post on Instagram A post shared by ΑΕΚ ATHENS FC (@aekfc_official) Το τέλος του ματς, εκτός από πρωταθλητή, τον βρήκε και MVP του ματς. Οι οπαδοί της ΑΕΚ εκτίμησαν την προσφορά του και στο τέλος του ματς του ζήτησαν κάτι τελευταίο. Δεν γνωρίζουμε περισσότερα.