Μια τελείως εξωφρενική ιστορία μας έρχεται από την συνήθως ερωτική Θεσσαλονίκη, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ένα ζευγάρι που κατοικεί στον Εύοσμο, στα δυτικά της πόλης, ομολόγησε στους γείτονές του ότι εξέτρεφε δεκάδες γάτες με σκοπό να τις φάνε όταν αυτές πεθάνουν. Η ιστορία γίνεται ακόμη πιο εξωφρενική στη συνέχεια: Το όχι και τόσο μακρινό 2023, το ζευγάρι απέκτησε την πρώτη του γάτα. Δεδομένου ότι το ντουέτο αρνούνταν να στειρώσει τα ζωντανά του, οι γάτες είχαν γρήγορα γίνει 51 και ζούσαν σε ψιλοάθλια κατάσταση. Σύμφωνα με την εκπομπή «Αποκαλύψεις» του ΑΝΤ1, το ζευγάρι θεωρούσε ότι μέσω της γατοφαγίας μπορεί να λύσει το ζήτημα της ακρίβειας και γενικά της επιβίωσης. Καλό θα ήταν να πούμε εδώ πέρα ότι είχαν την υπομονή να περιμένουν να πεθάνουν οι γάτες από φυσικά αίτια, πρώτα. Πιο συγκεκριμένα, ο άνδρας φέρεται να έχει δηλώσει το εξής: «Θα τρώμε κάποτε γάτες προκειμένου να πέσει η τιμή του κρέατος» Όλα αυτά συνέβαιναν σε μια πολυκατοικία και είχαν προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις μεταξύ των γειτόνων τους. Να σημειωθεί επίσης ότι οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας μας δείχνουν να είναι μορφωμένοι και χωρίς οικονομικά προβλήματα. Έχετε κι εσείς την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα αποκαλυφθεί ότι πρόκειται για τρολάρισμα;