Νευράκια με τον απεργό πείνας γονέα των Τεμπών φαίνεται ότι έχει ο Γιώργος Φλωρίδης, αγαπητές φίλες και φίλοι. Μιλώντας στην ΕΡΤ σήμερα το πρωί, ο υπουργός Δικαιοσύνης έκανε στον 48χρονο πατέρα μια επίθεση που σίγουρα καθόλου δε σχετίζεται με την έκβαση της απεργίας πείνας και το άλγος που αυτή προκάλεσε στον κύριο Φλωρίδη. Πιο συγκεκριμένα, την αποκάλεσε “ακραία” και “εκβιασμό”. Επίσης, χαρακτήρισε τον ίδιο τον Ρούτσι υποκινούμενο, εννοώντας ότι έχει δικηγόρο την Κωνσταντοπούλου. Φυσικά, έχει χάσει και παιδί αλλά αυτό τώρα είναι ψιλά γράμματα άμα είσαι δικαιομύστης σαν τον Φλωρίδη, καταλαβαίνετε υποθέτουμε: «Η Δικαιοσύνη βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν εκβιασμό, καθώς ξεκίνησε μια ακραία διαμαρτυρία χωρίς να έχει προηγηθεί αίτημα. Όσοι υποκίνησαν την απεργία πείνας επιχείρησαν να εκβιάσουν τη Δικαιοσύνη ώστε να ξανανοίξει η ανάκριση. «Η Δικαιοσύνη προσπάθησε να βρει λύση χωρίς να παραβιάσει τη διαδικασία — ικανοποίησε το αίτημα του ανθρώπου και οδήγησε την υπόθεση στη δίκη της 23ης Μαρτίου.» Ο Φλωρίδης πιστεύει φυσικά ότι και η γνώμη των πολιτών για την ελληνική δικαιοσύνη είναι υποκινούμενη. Όπως είπε: «Όπως είπε, οφείλεται σε συστηματική υπονόμευση που οργανώθηκε τα τελευταία δυόμιση χρόνια γύρω από την τραγωδία των Τεμπών. Ο κόσμος οδηγήθηκε να πιστέψει ένα τεράστιο ψέμα, ότι υπήρχε παράνομο φορτίο που εξερράγη και προκάλεσε τον θάνατο επιβατών. Αυτή η συνωμοσία, που αποδείχτηκε ψευδής, χτύπησε τη Δικαιοσύνη.» (Not so) fun fact, η γνώμη των πολιτών για τη Δικαιοσύνη ΜΕΤΑ τη δίκη παίζει να είναι χαμηλότερη από οποιοδήποτε σημείο ΠΡΙΝ τη δίκη.