Μια σύνοψη του γιατί (συνεχίζει να) υπάρχει το ρουσφέτι έκανε χτες το βράδυ η Ράνια Τζίμα. Έχοντας ως συνομιλητές της τον Γιάννη Πρετεντέρη και τις δημοσιογράφους Ιωάννα Μάνδρου και Σοφία Φασουλάκη, η παρουσιάστρια δεν έχασε την ευκαιρία να ρίξει ένα γερό καρφί στα γαλάζια πολιτικά στελέχη για το πελατειακό σύστημα που είχαν στήσει για να εκλέγονται εσαεί. Το οποίο προφανώς τροφοδοτούνταν από τα ευρωπαϊκά λεφτά. Όπως είπε: «Τα πολιτικά προβλήματα της Νέας Δημοκρατίας είναι πολλά, γιατί το στίγμα αυτό τους αφορά συνολικά. Οι γαλάζιοι βουλευτές φαίνεται ότι είχαν μετατρέψει τα ευρωπαϊκά κονδύλια σε χρήματα για την προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας. Μάζευαν ψήφους με τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Αφού οι βουλευτές της ΝΔ που εκλέγονται στις Σέρρες, τέσσερις εκλέγει, είναι όλοι τους μέσα στις δικογραφίες.» Αθάνατη Ελλάδα.