Τι θα έλυνε όλα τα προβλήματα της χώρας μας, αγαπητές φίλες και φίλοι, ειδικά αυτές τις μέρες που συζητιέται το μακελειό στο χωριό Βορίζια της Κρήτης; Μα και φυσικά, μια νομοθέτηση της γενικευμένης οπλοκατοχής. Μη χαίρεστε, δεν είμαστε κοντά σε κάτι τέτοιο, όμως δύο σπουδαίοι πολιτικοί άνδρες είναι δηλωμένα υποστηρικτές αυτής της ιδέας. Αυτοί είναι ο Κυριάκος Βελόπουλος και ο Άδωνις Γεωργιάδης. Όντας παρών σε πάνελ του OPEN, οι παρουσιαστές της εκπομπής τον ρώτησαν για τις απόψεις του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, ο οποίος δήλωσε υπέρ της νομιμοποίησής των όπλων στη χώρα. Μάλιστα, συνέκρινε τα οφέλη από μια πιθανή νομιμοποίηση των όπλων με τα οφέλη από μια πιθανή νομιμοποίηση των ναρκωτικών (!): «Κάνω μια έκκληση στους βουλευτές της Κρήτης που κρύφτηκαν ως δειλοί πολιτικοί. Μαζευτείτε με τον περιφερειάρχη, τους δημάρχους τους κοινοτάρχες και κάντε ένα μνημόνιο υποχρεωτικότητας συνεργασίας για να τελειώσει η ιστορία με τις βεντέτες και με τα παράνομα όπλα. Ποια είναι η λύση; Εδώ είναι η αντίφαση πολλών της ψευτοαριστεράς: λένε ότι τα ναρκωτικά διαδίδονται γιατί είναι παράνομα αλλά δεν λένε ότι τα παράνομα όπλα διαδίδονται γιατί είναι παράνομα. Η λύση είναι αυτή που λέει Ελληνική Λύση! Το νόμιμο όπλο στο σπίτι σου να ξέρω ποιος είσαι και να μπορείς να αμύνεσαι. Άκουσα και τον Γεωργιάδη να αντιγράφει την Ελληνική Λύση. Φέρτε εδώ το νόμο.» Ο Άδωνις απάντησε λοιπόν ότι μάλλον συμφωνεί με τον πωλητή κηραλοιφών. Σχολίασε μάλιστα η οπλοκατοχή έχει να κάνει με την υπεράσπιση της «ελευθερίας», γιατί η ελευθερία του αρέσει πολύ, όπως είπε: «Εγώ προσωπικά συντάσσομαι με τη νόμιμη οπλοκατοχή. Μου αρέσει το αμερικανικό μοντέλο, γιατί πιστεύω στην αυτοπροστασία και την ελευθερία. Δεν είμαι κατά. Αυτή είναι η γνώμη μου από μικρό παιδί. Μου αρέσει η ιδέα της αυτοπροστασίας, δεν είμαι κατά. Δεν είναι αυτό που γίνεται στην Κρήτη. Εκεί είναι παράνομα τα όπλα. Στις ΗΠΑ το θέμα της οπλοκατοχής είναι τεράστιο, σε κάθε εκλογές παίζει ρόλο. Ακόμα και οι Δημοκρατικοί πρόεδροι που ήταν αντίθετοι, όταν κυβέρνησαν δεν τόλμησαν να την ακουμπήσουν. Η Ευρώπη έχει άλλη κουλτούρα. Μου αρέσει γενικά οι άνθρωποι να είναι αξιόμαχοι και να μπορούν να υπερασπιστούν την ελευθερία τους. Μου αρέσει η ελευθερία πάρα πολύ. Και η ελευθερία χρήζει υπερασπίσεως.» Αυτές τις μέρες διάφοροι θυμήθηκαν ότι ο Άδωνις κάποτε χαρακτήριζε «σχεδόν αστείο» το να πάρει το κράτος τα όπλα από την Κρήτη: document.createElement('video'); https://cdnv2.luben.tv/uploads/2025/11/AQMp0yLI71uwTbdz6Hk8vc6lFvPhv364872iJeAKGi9kgVmbfnCLRnjP2pjjEKO_byyeM-y2uwye5S53Mt0eun-kcua4zlp1c_50YZNbVaoOGQ.mp4 Κουκιά (στην κάλπη) από Κρητικούς VS Νόμος & Τάξη, 3 – 0 από τα αποδυτήρια.