Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στην κατηγορία “πολιτικά μη ορθές δηλώσεις”» για τον Αχιλλέα Μπέο, αγαπητές φίλες. Ώντας παρών στη χτεσινή πρεμιέρα της εκπομπής «Ενώπιος Ενωπίω» με τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο δήμαρχος Βόλος κατάφερε να κεράσει live την ταρίφας εκδοχή του «δεν είμαι ρατσιστής, έχω φίλους γκέι». Η επίμαχη στιγμή ήρθε όταν ο Μπέος ρωτήθηκε για το περσινό (Φεβρουάριος 2024) περιστατικό με τον Τετέι σε αγώνα του Βόλου με την Κηφισιά. Υπενθυμίζουμε ότι ο δήμαρχος Βόλου είχε αποκαλέσει (εντός αγωνιστικού χώρου) «μαϊμού» τον μαύρο παίχτη της Κηφισιάς. Φυσικά, ως αληθινοί ταρίφες στη συνέχεια εξηγούσαν ότι η λέξη μαϊμού δεν έχει ρατσιστική χροιά: «Με μια ενορχηστρωμένη επιχείρηση, τις τελευταίες ώρες, στον αθλητικό, κυρίως, Τύπο καταβάλλεται προσπάθεια δημιουργίας αρνητικού κλίματος και τιμωρίας σε βάρος της ομάδας μας, με “όπλο” τον χαρακτηρισμό “μαϊμού” που όπως ρητά διευκρινίσαμε δεν είχε καμία ρατσιστική χροιά, δεν απευθύνθηκε προς τον ποδοσφαιριστή της Κηφισιάς, αλλά χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει την προσπάθειά του να ξεγελάσει τον διαιτητή και να “πάρει” ανύπαρκτα σφυρίγματα υπέρ του.» Anyway, στη χτεσινή εκπομπή ο Χατζηνικολάου αποφάσισε να ρωτήσει τον Μπέο για το διαβόητο πλέον περιστατικό. Ο Μπέος λοιπόν απάντησε αναλυτικά, αρχικά δίνοντας τη δική του εκδοχή του γεγονότος, η οποία είναι ότι η καταγγελία ήταν στημένη: «Μπορείτε να ρωτήσετε και τον ίδιο τι έχει γίνει… Τον παρασύρανε. Ήταν μια στημένη στιγμή, είχαν βάλει και παρακάμερα εκεί γιατί ξέρουν τις αντιδράσεις μου, ήταν ένα παιχνίδι πολύ σημαντικό και σου λέει κάποια στιγμή θα έχει την έκρηξη ο Μπέος και θα διεκδικήσουμε το παιχνίδι στα χαρτιά, όπως και τελικά έγινε. Κέρδισαν το παιχνίδι στα χαρτιά και μηδενίστηκε ο Βόλος και πήραν τρεις βαθμούς, άσχετα αν έπεσαν (κατηγορία), γιατί εμείς είχαμε καλύτερη ομάδα. Δεν έγινε έτσι όπως το παρουσίασαν. Εγώ ήμουν στον πάγκο εκείνη την ημέρα κι έχει πέσει ο Τετέη, που οφείλω να πω ότι είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής, ένα τεράστιο ταλέντο, και λέω στον διαιτητή σε τρίτο πρόσωπο: “σε κοροϊδεύει, δεν είναι φάουλ, όπως πέφτει η μαϊμού”. Το πήραν και το έκαναν αλλιώς… Βέβαια τώρα έχουμε δικαστήριο, στο οποίο θα κριθεί με στοιχεία αν είναι αλήθεια σε σχέση με το τι έλεγε το σύστημα τότε…”» Όμως το απόλυτο highlight είναι το τελευταίο από τα τεκμήρια αντιρατσισμού που παρουσίασε στον συνομιλητή του. Εκτιμήστε επίσης ότι ο άνθρωπος φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι επρόκειτο για θεά, έτσι για να ξέρετε τι γαμίκο δήμαρχο έχει ο Βόλος. «Έχω συνεργαστεί με δεκάδες ποδοσφαιριστές έγχρωμους, δεκάδες υπαλλήλους και στις δουλειές μου στην Αμερική. Έχω πάει και με μαύρες, σε μικρή ηλικία, σεξουαλικά. Για να καταλάβει ο κόσμος ότι όλα αυτά που λένε είναι αηδίες. Βέβαια ήταν “θεά” δεν ήταν απλή έγχρωμη για να πάω… Είμαι ρατσιστής μετά από όλα αυτά;» Δεν αισθάνεστε αμέσως καλύτερα τώρα που τα ακούσατε όλα αυτά;