Τις πόρτες των φυλακών του Δομοκού φαίνεται ότι έχει ήδη περάσει ο Νίκος Μιχαλολιάκος μετά από σχετική απόφαση του δικαστικού Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Λαμίας, αγαπητές φίλες και φίλοι. Ο φυρερίσκος είχε κάνει αίτηση αποφυλάκισης για λόγους υγείας, η οποία έγινε δεκτή. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες, ο Μιχαλολιάκος θα παραμείνει σε κατ’οίκον περιορισμό στο σπίτι του στην Πεύκη με τον περιοριστικό όρο του να εμφανίζεται στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα κάθε μήνα για τα επόμενα τρία χρόνια. Κάτι αντίστοιχο είχε πάει να γίνει και τον Μάιο του 2024, με το δικαστικό συμβούλιο να αποφασίζει και τότε την υπό όρους αποφυλάκισή του. Οι έξτρα περιοριστικοί όροι ήταν η απαγόρευση εξόδου από την Π.Ε. Αττικής, την εμφάνιση στο ΑΤ του τόπου διαμονής κάθε μήνα και η απαγόρευση συναναστροφής με συγκατηγορουμένους για την υπόθεση Χρυσή Αυγή. Τότε όμως το δικαστικό συμβούλιο εφετών Λαμίας είχε ασκήσει έφεση, οπότε ο αρχηγούλης είχε ξαναγυρίσει στη φυλακή. Ο Μιχαλολιάκος είχε καταδικαστεί πρωτόδικα σε ποινή κάθειρξης 13 ετών.