Φώτιση απευθείας στο δόξα πατρί η δικηγόρος Σοφία Ζεϊμπέκη. Το περιστατικό συνέβη στο περιφερειακό πρωτοδικείο Νάουσας (το οποίο βρίσκεται στη Βέροια): Γύρω στις 9:30 το πρωί, την ώρα που μιλούσε η πρόεδρος του δικαστηρίου ένας πολυέλαιος έφυγε από το ταβάνι και έπεσε από πάνω της, αλλά χωρίς αυτή να πάθει τίποτα. Σίγουρα βοήθησε το ότι αυτό που έπεσε πάνω της δεν είχε ρεύμα. Όπως είπε στο MEGA: «Ήμουν τόσο τυχερή, που κι εγώ δεν μπορώ να το πιστέψω. Έπεσε ακριβώς από πάνω μου, διαλύθηκε το φωτιστικό και δεν έπαθα τίποτα. Βγήκα αλώβητη κατά τη διάρκεια συνεδρίασης δικαστηρίου. Η πρόεδρος ξαφνιάστηκε, σοκαρίστηκε και κατέβηκε να δει σε τι κατάσταση είμαι. Το ακροατήριο ήταν γεμάτο, οι δίκες συνεχιζόταν κανονικά. Ευτυχώς δεν έπαθε κανείς τίποτα.»