Αυτά είναι γλέντια, αγαπητές φίλες και φίλοι. Αναφερόμαστε στον χαμό που έγινε στο εξωτικό Μαρμάρι Ευβοίας μία από αυτές τις μέρες, όπου οι συμμετέχοντες έσπασαν κυριολεκτικά ό,τι είχαν και δεν είχαν. Όπως μπορείτε να δείτε, κάποια στιγμή τους τελείωσαν τα πιάτα, οπότε έβγαλαν τα είδη υγιεινής. Αυτό όμως που πραγματικά μας κέρδισε είναι ότι τα έσπασαν και με κρουστικό δράπανο, κάτι που δείχνει τα μαστορικά skills του σπάστη. Δείτε το βίντεο: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Npress Media (@npress.gr)