Πλησιάζουν οι όμορφες ημέρες των αποκριών, αγαπητοί φίλοι. Οι μέρες της τυραννίας της λάτιν μουσικής, οι μέρες που η κακογουστιά σαπίζει στο ξύλο τη φινέτσα και οι μέρες που μπορείς να βρεις οπουδήποτε στολή σεξι νοσοκόμας για την κορούλα σου και στολή Χίτλερ για το γιόκα σου. Mετά από καταγγελίες πολιτών και καταναλωτών, ο Υπουργός Οικονομίας, Δημήτρης Παπαδημητρίου υπέγραψε απόφαση σύμφωνα με την οποία απαγορεύονται προϊόντα που έχουν σεξουαλικά υπονοούμενα, είτε προβάλλονταν μέσω αυτών ναζιστικά πρότυπα, όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου. – Δεν θα περιλαμβάνονται προϊόντα, όπως το σακίδιο πλάτης με απεικόνιση γλειφιτζουριού και επιγραφή «Lick it slowly» και άλλα παρόμοια, σε καταστήματα παιχνιδιών, σε παιδικά τμήματα καταστημάτων και σε έντυπα/ φυλλάδια/ e-shops, που απευθύνονται σε ανήλικους καταναλωτές και ιδίως σε παιδιά κάτω των 14 ετών. Το σκεπτικό της γνωμοδότησης της Επιτροπής, αναφέρει ότι προϊόντα που με εικονικές αναπαραστάσεις εκπέμπουν εμμέσως ή ευθέως μηνύματα με σεξουαλικό περιεχόμενο, στο πλαίσιο εμπορικής πρακτικής και όχι ως αποτέλεσμα ενός μελετημένου και σωστά διαρθρωμένου προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ή της οικογένειας, μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά προς το παιδί εξοικειώνοντάς το, μεταξύ άλλων, με σεξιστικά πρότυπα. – Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως οι άσεμνες αποκριάτικες στολές που παρουσιάζονται ως παιδικές, σε ιστοσελίδες ή/και καταστήματα, προκειμένου να μην στρεβλώνεται η εικόνα της παιδικότητας και να μην αλλοιώνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ηλικίας αυτής, παραβιάζοντας την ομαλή ψυχολογική τους ανάπτυξη. – Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως η παιδική στολή που αναπαριστά τον Χίτλερ, με το αιτιολογικό ότι η διάθεση τέτοιων στολών παραπέμπει σε στάσεις και χειρονομίες άμεσα συνδεδεμένες με εγκλήματα μίσους, όπως ο ναζιστικός χαιρετισμός. Kαλή η πρωτοβουλία να μην πουλάνε στολές Χίτλερ σε 10χρονα, αλλά ίσως υπάρξει θέμα με την απαγόρευση “άσεμνων αποκριάτικων στολών που παρουσιάζονται ως παιδικές” αφού που ορίζεται η γραμμή του σεμνού και του άσεμνου; Μάλλον κάπου εδώ: