Μετά το τρίμπαλο από την ΑΕΚ και την ήττα από τον ΟΦΗ στον τελικό κυπέλλου, ο ΠΑΟΚ θεωρούνταν από όλους τελειωμένος. Ο Ολυμπιακός από την άλλη μετά το διπλό στη Λεωφόρο, έγινε ο “παλιός εαυτός του” και η μόνη ομάδα που μπορεί να κοντράρει την ΑΕΚ για την κούπα. Το ντέρμπι της Τούμπας ήταν η ευκαιρία (όπως φάνηκε και από το αποτέλεσμα της Λεωφόρου) να μείωσει την απόσταση από την κορυφή και να γίνει ξανά κανονικός διεκδικητής του πρωταθλήματος. Τελικά η λήξη του ντέρμπι τον βρήκε ένα πόντο πιο μακριά από την κορυφή και τρίτο στη βαθμολογία, αφού ο ΠΑΟΚ τον έχει στην ισοβαθμία. Και πως να μην τον έχει δηλαδή από το τη στιγμή που τον έχει κερδίσει τρεις φορές σε τέσσερα φετινά μεταξύ τους ντέρμπι. Ο Λουτσέσκου βρήκε ξανά τον τρόπο να αντέξει στο pressing και με Τιμωρό Γερεμέγεφ, Ντέλια και Ζίβκοβιτς σε μεγάλα κέφια κέρασε τρίμπαλο τον Μεντιλίμπαρ. Την άλλη εβδομάδα στο Καραϊσκάκης του αρκεί ενα χινάρι για να κρατάει στο χέρι του τη δεύτερη θέση και για να διεκδικήσει τις όποιες (λίγες) πιθανότητές για το πρωτάθλημα.