Μετά από ένα εντελώς σάπιο πρώτο ημίχρονο, το ντέρμπι αιωνιών πλήρωσε στο δεύτερο με φάσεις, γκολ, μανούρες και ότι πρέπει να υπάρχει σε ένα ντέρμπι. Όπως ας πούμε μια αμφισβητούμενη φάση που σηκώνει κούβεντα και ο καθένας λέει τη γνωμάρα του. Χθες είχαμε τη φάση όπου ο Καμπελά ζήτησε και δεν πήρε πέναλτι μετά από πτώση στην περιοχή. Για τη φάση αυτή έχει γνωμοδοτήσει από χθες βράδυ η μισή Ελλάδα και προφανώς δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστη από τον προπονητή του Ολυμπιακού. Σε σχετική ερώτηση, ο Μεντιλίμπαρ δεν τοποθετήθηκε ευθεώς, όμως έθεσε κάποια ερωτήματα σχετικά με το VAR. Πιο αναλυτικά: “Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο γιατί έτσι δείχνουν τα γκολ. Δεν εκμεταλλεύτηκαμε τις ευκαιρίες. Ίσως είχαμε περισσότερες, αλλά στο ποδόσφαιρο μετρούν τα λάθη και οι επιτυχίες. Για τη φάση του Ρεμί το χειρότερο απ’ όλα είναι σαν να μην υπήρχε VAR, θα μπορούσαν να δουν κάποιες φάσεις. Αν δεν το χρησιμοποιούν γιατί να υπάρχει”;