Τύχη βουνό φαίνεται ότι είχε ένας σαλονικιός γλάρος, αγαπητές φίλες και φίλοι. Το δόλιο πτηνό εντοπίστηκε (ίσα) να επιπλέει στα νερά του φράγματος της Θέρμης με ένα κομμάτι σπάγγο από χαρταετό να έχει τυλιχτεί στο κεφάλι και τα φτερά του, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να πνιγεί. Ευτυχώς για αυτόν, τόσο πυροσβέστες όσο και ακτιβιστές για την άγρια ζωή κινητοποιήθηκαν για να τον σώσουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπόθεση αυτή δεν ήταν εύκολη, διότι στα νερά του φράγματος εμφανίζονται ισχυρές δίνες. Στην αρχή έπεσε η ιδέα να χρησιμοποιηθεί βάρκα, αλλά τελικά ένας άνδρας της ΕΜΑΚ βούτηξε και τον έβγαλε. Σύμφωνα με τους παρόντες, ο γλάρος τα έπαιξε σχεδόν τελείως, αλλά τη σκαπούλαρε. Φαίνεται μάλιστα ότι έχει ήδη ξαναβρεί τις δυνάμεις του. Σε αντίθεση με το τι λέει το γνωστό γνωμικό, δε θα φάμε γλάρο σήμερα.