Μια υπέροχα ελληνική στιγμή ξεχώρισε στην κατά τα άλλα τελείως προβλεπέ επίσκεψη δύο υφυπουργών στο Μετρό της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με την τοπική voria.gr, το περιστατικό συνέβη σήμερα το πρωί, όταν ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης και ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος πήγαν μια βόλτα ως τον σταθμό Νέα Ελβετία μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ελληνικό Μετρό, Νίκο Κουρέτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις άντρες έδωσαν ολόκληρη παράσταση, με τον Κυρανάκη να πληρώνει με κάρτα εισιτήρια για τον ίδιο και τους δύο άλλους έτσι ώστε να δοθεί το καλό παράδειγμα. Εντούτοις, μια κυρία που έβγαινε από το Μετρό και δεν είχε αντιληφθεί ή δεν έδωσε σημασία στην PR χειρονομία πρόσφερε στον κ. Ταχιάο το δικό της χρησιμοποιημένο εισιτήριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός δεν της έκανε κριτική παρότι προέβη σε εισιτηριοδιαφυγή. Σημειώστε εδώ ότι αν αύριο χρεωκοπήσει η χώρα αυτή η καλή κυρία θα φταίει (αποκλειστικά μόνη της, φυσικά).