Σκηνές χάους κατάφερε να προκαλέσει σήμερα το πρωί στο κέντρο ένα πεντάχρονο παιδάκι, αγαπητές φίλες και φίλοι. Για κάποιο λόγο, το παιδάκι είχε μείνει μόνο στο σπίτι του για κάτι λιγότερο από μία ώρα, οπότε αποφάσισε να αξιοποιήσει τον χρόνο που του δόθηκε για να σπείρει την καταστροφή. Το διαμέρισμα που ζει η οικογένειά του είναι σε 6ο όροφο με μπαλκόνι επί της Βασιλέως Γεωργίου, κάτι που σημαίνει ότι είχε στη διάθεσή του το τέλειο σποτ. Ο μικρός ξεκίνησε καταβρέχοντας τον δρόμο από κάτω με το λάστιχο και συνέχισε εκσφενδονίζοντας αντικείμενα από το μπαλκόνι – έριξε μέχρι και ηλεκτρική σκούπα. Όπως είπε αυτόπτης μάρτυρας στο Thestival: «Ξεκίνησε το παιδάκι να ρίχνει νερό με το λάστιχο και φωνάζαμε από κάτω “σταμάτα”, μήπως και κανένας ενήλικας τον καταλάβει. Στη συνέχεια σταμάτησε να ρίχνει νερό και μετά με το που διαπίστωσε ότι δεν έχει άλλο νερό, άρχισε να ρίχνει πράγματα. Σκουπίδια, κουβάδες, πέτρες, ακόμα και… σκούπα ηλεκτρική. Τρομάξαμε πολύ, κάποιοι κάλεσαν την ΕΛ.ΑΣ. Ήταν πολύ σοκαριστικό. Μάλιστα από ότι είδαμε η Αστυνομία μπήκε από το δίπλα διαμέρισμα για να σταματήσει το παιδί.» Εντέλει, το playtime διακόπηκε από την Αστυνομία, άντρες της οποίας έφτασαν στο μπαλκόνι από την ταράτσα. Στη συνέχεια, η μητέρα (που ειδοποιήθηκε να έρθει να ακούσει τι έκανε το καμάρι της) και το παιδάκι μεταφέρθηκαν με περιπολικό στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου για τα προβλεπόμενα. Δείτε τα βίντεο: