Από τα ρούχα του και το πλατό του μαζί βγήκε ο Ανδρέας Μικρούτσικος μετά τις τελευταίες δηλώσεις του Άρη Πορτοσάλτε. Σε περίπτωση που τις χάσατε, ο λατρεμένος ΣΚΑΪτζής βγήκε στη χθεσινή εκπομπή «Σήμερα» του καναλιού του για να πει ότι όποιος χρησιμοποιεί τον χώρο μπροστά στη Βουλή για τη διαμαρτυρία του καλό θα ήταν να πάρει τον πούλο γιατί το σημείο είναι ιερό και τέτοια. Προφανώς, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάποια διαμαρτυρία εκεί πέρα. Πιο πρόσφατα, ο χώρος μπροστά στη Βουλή έχει χρησιμοποιηθεί από Παλαιστίνιους και αλληλέγγυους που διαμαρτύρονται για τη Γάζα, ενώ τις πολύ τελευταίες μέρες βρίσκεται εκεί ο γονιός των Τεμπών και απεργός πείνας, Πάνος Ρούτσι, ο οποίος έχασε τον γιο του Ντένις και ζητάει απαντήσεις. Ο Πορτοσάλτε δεν τον κατονόμασε, αλλά μίλησε για πικραμένους και πονεμένους και τσαντιροκατάσταση (!), οπότε μάλλον εκεί οδηγούμαστε, αγαπητές φίλες και φίλοι: «Ο ιερός χώρος αυτός, το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη δεν είναι κανενός πολίτη. Είναι όλων των Ελληνίδων και των Ελλήνων. Είναι ένας ιερός τόπος που αποφασίσαμε ως πολιτεία και όχι ως κυβέρνηση, να τιμούμε τους προγόνους μας, οι οποίοι πήγαν να υπερασπιστούν την πατρίδα και εκεί σκοτώθηκαν στη μάχη. Για να είμαστε εμείς ελεύθεροι και σήμερα να λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του. Έχουμε λοιπόν ένα μνημείο, το οποίο δεν ανήκει σε κανέναν αλληλέγγυο, δεν ανήκει σε καμία οργάνωση, σε κανέναν πικραμένο, σε κανέναν πονεμένο. Τώρα, αν θεωρήσει η πολιτείας μας ότι χρειάζεται έναν χώρο να τιμήσει άλλους νεκρούς, όπως τα παιδιά της τραγωδίας των Τεμπών, μπορεί να το κάνει αυτό το μνημείο. Αλλά αυτό το πεδίο, το πολύ μικρό και συμβολικό να το αφήσουμε να μην γίνει τσαντιροκάτασταση…» Όταν αυτά ακούστηκαν στην εκπομπή «Buongiorno» του Mega ο Μικρούτσικος έκανε το ρητορικό αντίστοιχο του να πάρει ένα φτυάρι και να αρχίσει να κυνηγάει τον Πορτοσάλτε. Στην αρχή η Φαίη Σκορδά νόμισε ότι δε θα σχολιάσει: «Καταλαβαίνω Ανδρέα μου δεν θέλεις να σχολιάσεις και το σέβομαι…». Αλλά ο συμπανελίστας της σχολίασε και παρασχολίασε: «Ξεπερνάει όλα τα εσκαμμένα αυτός ο άνθρωπος. Βαθιά μέσα μου τον έχω ότι είναι ένας θρασύτατα αντιδραστικός. Έτσι που συνεχίζει, νομίζω ότι το βράδυ σκέφτεται “τι θα πω για να με βρίζουν;”. Για να με βρίζει όμως, ποιος; Ο απλός λαός, ο αδικημένος άνθρωπος του μόχθου, της δουλειάς και να του λένε υπέρ κουβέντες τρεις, τέσσερις υπουργοί, γιατί παραπάνω δεν θα έχει. Γιατί έχουν επίγνωση και στοιχειώδη ενσυναίσθηση. Τι είναι η πλατεία Συντάγματος και τι είναι το περιστύλιο και τι είναι το έξω από τη Βουλή, είναι ο χώρος που θα μαζευτεί και μαζεύεται όλος ο ελληνικός λαός, όπως στην επέτειο των Τεμπών, για να τον φτύσουμε τον κερατά. Θέλει φτύσιμο, ιδεολογικό. Φτύσιμο! Είναι αλήτης! Συγγνώμη, θα πω χοντρά πράγματα και δεν μου φταίει το κανάλι. Είναι αλήτης.» Στη συνέχεια αποχώρησε ξαναβρίζοντας τον μισητό αντίπαλο: «Ο αλήτης!» Ανδρέας Μικρούτσικος ως Punisher του Πορτοσάλτε δεν ήταν στις προβλέψεις μας για φέτος, αγαπητές φίλες και φίλοι.