Καλά ακούσατε, αγαπητές φίλες και φίλοι. Η κυβέρνηση αποφάσισε να σας λυτρώσει από τις παλιές και σίγουρα διαλυμένες πλέον μπλε αστυνομικές ταυτότητες και παράλληλα να σας δώσει ένα σοβαρό push προς τις καινούριες. Αυτό είναι το τυράκι των ταξιδιών προς τις χώρες της ΕΕ. Όπως είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, από του χρόνου το καλοκαίρι οι κάτοχοι μπλε ταυτοτήτων δε θα μπορούν να ταξιδέψουν προς τα εκεί επειδή οι μπλε ταυτότητες δε θεωρούνται πια ασφαλείς. Η εναλλακτική θα είναι οι νέες ταυτότητες ή το διαβατήριο. Όπως είπε μιλώντας σήμερα το πρωί στο ΕΡΤ News: «Με την μπλε κλασική αγαπημένη κατά τα άλλα ταυτότητα, απ’ότι του χρόνου το καλοκαίρι δεν θα μπορούμε να ταξιδεύουμε γιατί είμαστε η τελευταία χώρα στην Ευρώπη που έχουμε, αυτή την “ανασφαλή” ταυτότητα. Θα μπορούμε όμως, με το διαβατήριο» Η στροφή προς τις νέες ταυτότητες πάει παρέα με την στροφή προς τον περίφημο Προσωπικό Αριθμό (Π.Α.) που θα ενοποιήσει τους ΑΜΚΑ, ΑΦΜ κλπ. Σημείωσε ότι μέχρι τώρα κάπου 1,3 εκατομμύρια Έλληνες έχουν εκδώσει τον Προσωπικό Αριθμό (Π.Α.). Όμως ακόμη κι αν βαριέστε να το κάνετε, το κράτος θα σας δώσει μόνο του τον Π.Α. σας από τις 6 Νοεμβρίου: «Στόχος είναι ο πολίτης να χρησιμοποιεί έναν αριθμό αντί για ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, αριθμό ταυτότητας ή διαβατηρίου, ώστε να περιοριστούν τα λάθη και η ταλαιπωρία»