Συμφώνησαν να ξαναμιλήσουν Λάρυ και Ολυμπιακός, καπού το έχουμε ξαναδεί αυτό το έργο

Συμφώνησαν να ξαναμιλήσουν Λάρυ και Ολυμπιακός, καπού το έχουμε ξαναδεί αυτό το έργο

“Έγινε μία πολύ εποικοδομητική συζήτηση με τους προέδρους. Θα υπάρχει και συνέχεια, θα ενημερωθείτε”