Μία 100% greek summer εμπειρία κατέγραψε μέσω TikTok μια νεαρά που επισκέφθηκε την Πάρο, αγαπητές φίλες και φίλοι. Σύμφωνα με την καταγγελία/κριτική της its_ina98, η ταβέρνα που επισκέφθηκε (η οποία υποτίθεται ότι είναι πολύ καλό μαγαζί) της σέρβιρε χωριάτικη χωρίς λάδι (το οποίο προφανώς θα έπρεπε να πληρώσει ξεχωριστά). Η αιτία της τριβής είναι ότι η χωριάτικη ήδη έκανε 15 ευρώ, αλλά χρειάστηκε να υποβάλλουν αίτημα προς τον σερβιτόρο για να τους φέρει ένα μικρό μπουκάλι. Αυτός φυσικά τους ενημέρωσε ότι η προσθήκη χρεώνεται 2,5 ευρώ. Κάπως έτσι έφτασαν να πληρώνουν 17,5 ευρώ για μια χωριάτικη. Αν μη τι άλλο, θα τους θύμισε εποχές ΠΑΣΟΚ. Όπως είπε αναλυτικά: «Έχουμε έρθει στην Πάρο για διακοπές και έχουμε πάει να φάμε σε μια σχετικά πολύ καλή ταβέρνα στο κέντρο. Παραγγείλαμε χωριάτικη σαλάτα να φάμε. Η σαλάτα κοστίζει 15 ευρώ, που ok είδαμε το μενού και θέλαμε να καθίσουμε, δεν έχουμε θέμα… Η σαλάτα έρχεται χωρίς λάδι και ζητάμε από τον σερβιτόρο να μας φέρει λάδι. Μας φέρνει κλειστό μπουκαλάκι λάδι και μας το χρεώνει 2,5 ευρώ. Η σαλάτα είχε 15 ευρώ και το λαδάκι 2,5 ευρώ, σύνολο 17,5! Και λέω στον άνθρωπο “γιατί μας χρεώσατε 2,5 ευρώ το λάδι από την στιγμή που η σαλάτα δεν είχε μέσα;” και μου απαντάει “κανονικά το λαδάκι χρεώνεται“. Άρα εγώ πλήρωσα 17,5 ευρώ για μια χωριάτικη σαλάτα που το πιάτο ήταν τόσο. Δεν είναι τα 2,5 ευρώ. Προφανώς και είχαμε χρήματα, αλλά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τον κόσμο έτσι.» @its_ina98 ♬ πρωτότυπος ήχος – its_ina98 Πάντως αν είναι έτσι, στο μέλλον θα μπορούμε να επενδύουμε σε χωριάτικες σαλάτες, σκεφτείτε θετικά.