Ο Παναθηναϊκός κέρδισε τον ΠΑΟΚ και έβαλε φρένο στο hot σερί νικών της ομάδας του Λουτσέσκου. Ο στρατηγός Μπενίτεθ έστησε ωραία την ομάδα του η οποία μάσαγε σίδερα στο πρώτο μέρος και πήγε στο ημίχρονο με δυο γκολ προβάδισμα. Στο δεύτερο ο ΠΑΟΚ συνήλθε, κυριάρχησε, βρήκε ένα μαγικό γκολ με Ντέλια αλλά δεν κατάφερε να πάρει κάτι από το ματς. Στο τέλος του αγώνα ο Ραζβάν Λουτσέσκου είχε ξενερώσει με την ήττα και με την εμφάνιση της ομάδας του στο πρώτο ημίχρονο και αυτό βγήκε προς τα έξω. Πιο συγκεκριμένα ο Ρουμάνος τεχνικός δήλωσε: Όταν έχεις τόση ροή παιχνιδιών και νικηφόρων ματς, κάτι μπορεί να σου λείπει από στο πνευματικό κομμάτι. Με όλο τον σεβασμό στον αντίπαλο, χάσαμε μόνοι μας το ματς. Χάσαμε το πρώτο μέρος, δεν κάναμε τίποτα από όσα δείξαμε. Δεν είχαμε επιθετικότητα, ούτε κίνηση χωρίς την μπάλα, αλλά και όταν την είχαμε. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν κυριαρχικοί, τους πιέσαμε και κάναμε όσα έπρεπε να κάνουμε στο πρώτο μέρος. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο και πρέπει να αντιδράσουμε. Να φρεσκαριστούμε και να συνεχίσουμε μετά τη διακοπή. Η παραπάνω δήλωση ήταν ότι πιο κοντινό στο iconic “Για μένα” template που χρησιμοποιεί ο Ραζβάν για να δώσει την δική του εκδοχή για τα πράγματα.