Τα σινεμά της σύγχρονης εποχής έχουν μετατραπεί σε ψυχρούς χώρους που απαιτείται καθολική ησυχία και περιορίζονται οι τρόποι έκφρασης. Ο θεατής είναι αναγκασμένος να παρακολουθεί σιωπηλός την ταινιά και να αγνοεί όλα τα υπόλοιπα ερεθίσματα μέσα και έξω από την αίθουσα. Όχι στο Ρέντη, όχι αυτή τη φορά. Εκεί κατά τη διάρκεια μιας προβολής, οι θεατές έσπασαν τις απαγορεύσεις, άφησαν τους εαυτούς τους ελεύθερους και ζήσαν τη ζωή. Αυτό οδήγησε σε μερικές σινεφίλ μάπες. Το ρεπορτάζ λέει ότι μια παρέα πιτσιρικάδων έκανε σαματά, κάποιοι τους την είπαν και στο τέλος της ταινίας βγηκαν σέντρα. Το σκηνικό συνεχίστηκε και εκτός αίθουσας, όμως παραμένει άγνωστο ποιος το πήρε. Αν γνωρίζετε ενημερώστε κι εμάς.