Ο ΠΑΟΚ πήρε πύρινο διπλό στη Λιβαδειά σε ένα ματς που θα μπορούσε να στραβώσει με άπειρους τρόπους, αλλά τελικά έληξε με διπλάρα. Στο παιχνίδι υπήρχε τεράστια ένταση από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, η οποία απογειώθηκε μετά την αποβολή του Μεϊτέ και το γκολ του Γιακουμάκη. Ο Λεβαδειακός είχε τις στιγμές του να ισοφαρίσει, δεν τα κάταφερε και το σφύριγμα της λήξης βρήκε τον ΠΑΟΚ νικητή και τον Λουτσέσκου σε έξαλλη κατάσταση. Ο Ρουμάνος έφυγε για τα αποδυτήρια μοιράζοντας καντήλια και ευχούλες προς πάσα κατεύθυνση σε μια απροσδιόριστη διάλεκτο που συνδυάζει τα αγγλικά, τα γαλλικά, τα ρουμάνικα και ίσως τα ελληνικά. Ο Ραζβάν χρειάστηκε ώρα για να ηρεμήσει, αφού και στις δηλώσεις του αργότερα εμφανίστηκε σχετικά μανουριασμένος. Σε κάθε περίπτωση έφυγε από την πρωτεύουσα του πιτόγυρου με ένα τέραστιο διπλό.