Ποιος θα το έλεγε ότι θα είχαμε τέτοιο γαλάζιο beef από το πουθενά, αγαπητές φίλες και φίλοι; Κι όμως γίνεται, αν κρίνουμε από τη δημόσια (με δηλώσεις και τέτοια) κόντρα του υπουργού Ναυτιλίας Βασίλη Κικίλια και της απλή βουλευτίνας πια Ντόρας Μπακογιάννη. Η αιτία της σύγκρουσης είναι η εξώθηση σε διαθεσιμότητα του λιμενάρχη Χανίων από τον Κικίλια, η οποία συνέβη στα απόνερα ενός θλιβερού περιστατικού: Του άγριου ξυλοδαρμού ενός 72χρονου επιβάτη από έναν 36χρονο συνεπιβάτη του στο γκαράζ του επιβατικού Αριάδνη την ώρα που το πλοίο έφτανε στα Χανιά. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας, η ΕΔΕ και η διαθεσιμότητα διατάχθηκαν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα επειδή ο Λιμενάρχης δεν έκανε αυτό που έπρεπε. Δηλαδή δεν έφτιαξε τη δικογραφία για το πλήρωμα του πλοίου και δεν ενημέρωσε σβέλτα το Υπουργείο και το Λιμενικό, όπως υπαγορεύει ο κανονισμός. Η εξέλιξη αυτή φαίνεται ότι δεν άρεσε στη Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία ως γνωστόν έχει και καταγωγή από Χανιά. Κι επειδή η Ντόρα ως γνωστόν δεν ντρέπεται να μιλήσει, τα είπε και δημόσια στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ: «Ο Μητσοτάκης δίνει μάχη να παταχθούν φαινόμενα αλαζονείας και εδώ έχουμε ένα τέτοιο φαινόμενο, αδικεί μία ολόκληρη κυβέρνηση. Η εξουσία ασκείται με ανθρωπιά και αξιοπρέπεια και όχι με διατάσσομε.» Συνέχισε μάλιστα δίνοντας τις συστάσεις της για τον λιμενάρχη, τον οποίο φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά: «Ο λιμενάρχης έκανε καταπληκτική δουλειά με τους μετανάστες και χαίρει εκτίμησης, συνταξιοδοτείται σε δύο μήνες και πρέπει να υποστεί αυτό το στίγμα.» Ο Κικίλιας φαίνεται ότι θίχτηκε, οπότε έβγαλε νέα ανακοίνωση μέσω του Υπουργείου Ναυτιλίας, η οποία ανακοίνωση είναι οι δηλώσεις που έκανε στην εκπομπή του Χατζηνικολάου στον Real FM (υπουργικό προνομιάκι): «Ένας ηλικιωμένος άνθρωπος έχει γρονθοκοπηθεί σε ένα πλοίο στο λιμάνι των Χανίων. Θα μπορούσε να τραυματιστεί θανάσιμα. Υποβλήθηκε μήνυση από τον παθόντα. Δεν μπορεί να ζητά κανείς να κάνουμε ότι δεν συνέβη τίποτε “για λόγους ανθρωπιάς”. Η ανθρωπιά δεν είναι άλλοθι για συγκάλυψη. Διατάχθηκε ΕΔΕ που είναι θεσμική διαδικασία, όχι τιμωρία. Είναι η μόνη οδός για να αποδειχθεί αν υπήρξε παράλειψη ή όχι, προβλέπεται στο νόμο. Συνιστά καθήκον και προφανώς όχι αλαζονεία. Αλαζονεία θα ήταν το αντίθετο. Να μη διερευνηθεί το συμβάν που κατήγγειλε ένας συμπολίτης μας, επειδή αφορά σε κρατικούς υπαλλήλους.» Σε περίπτωση που αμφιβάλετε ότι μιλάει στη Ντόρα, δείτε το σημείο που λέει ότι «έχουμε κράτος δικαίου, όχι καφενείο φίλων και γνωστών»: «Αδυνατώ να αντιληφθώ τη λογική της αποδοχής των ξυλοδαρμών ως απλά ένα σύνηθες φαινόμενο. Αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας. Έχουμε κράτος δικαίου, όχι καφενείο φίλων και γνωστών. Ειδικά για τον Λιμενάρχη Χανίων, είθισται στη διαδικασία μιας ΕΔΕ, να μην παραμένει στη θέση ευθύνης ο διερευνώμενος, για να μην παρακωλύεται η έρευνα.» Λέτε να του έχει βαφτίσει κάνα παιδί του λιμενάρχη η Ντόρα;