Ο Κώστας Σλούκας είναι σε αρκετά καλή κατάσταση ΚΑΙ φέτος και δείχνει ότι έχει ακόμα κάποια καλά χρόνια μπάσκετ μέσα του. Ο Παναθηναϊκός το εντόπισε αυτό και του πρόσφερε νέο συμβόλαιο μέχρι το 2027. Η συζήτηση για την ανανέωση κράτησε λίγα δευτερόλεπτα αφού ο Σλούκας παρέλαβε το συμβόλαιο, το υπέγραψε και το έστειλε πίσω στον DPG για να συμπληρώσει το πόσο, όπως ο ίδιος ομολόγησε: “Εντάξει, δεν είναι η ώρα να το συζητήσουμε, απλά η κατάσταση πήγε ως εξής. Ο πρόεδρος μου έστειλε το συμβόλαιο ανυπόγραφο και με κενό το ποσό και εγώ απλά το υπέγραψα και το γύρισα πίσω να βάλει το ποσό. Για εμένα τα χρήματα είναι σε δεύτερη μοίρα. Η εμπιστοσύνη, αυτά που ζήσαμε με τον κύριο Γιαννακόπουλο και η σχέση που έχουμε μεταξύ μας, είναι πολύ περισσότερα από το οικονομικό. Η αγάπη, η εμπιστοσύνη, το περιβάλλον εδώ, οι επιτυχίες που ζήσαμε και έχω πολύ μεγάλη ευθύνη και στο μέλλον να πετύχουμε περισσότερα”. Τα γκαφρά μπήκαν σε δεύτερη μοίρα αφού η σχέση ζωής που έχει αναπτύξει με τους πράσινους είναι πάνω από λεφτά. Βέβαια τα 2 μύρια που θα τσιμπήσει δεν είναι και λίγα για έναν παίκτη που κοντεύει τα 36, είναι όμως σίγουρα λιγότερα από τα 3.3 που έπαιρνε όταν πρωτό υπέγραψε στο τριφύλλι το καλοκαίρι του 2023.