Γίνεται ξέφρενο πολιτικό debate όπως αυτό για τον ΟΠΕΚΕΠΕ χωρίς να χωθεί η Σώτη Τριανταφύλλου, αγαπητές φίλες και φίλοι; Δε γίνεται. Η γνωστή συγγραφέας/opinion maker/μετανοημένη-αριστερή-αλλά-προς-Θεού-όχι-δεξιά βγήκε χτες στο One Channel και στο τοτέμ της δημοσιογραφίας που λέγεται Σταμάτης Ζαχαρός για να πει πολλά και διάφορα. Η Σώτη (σου το ορκίζομαι ότι) ξεκίνησε αναπαράγοντας τα γνωστά ότι εδώ είμαστε πάντα πίσω από την πεφωτισμένη Δύση: «Η διαφορά μας με τις υπόλοιπες χώρες είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε ότι κάτι είναι έγκλημα. Δεν υπάρχει κανένα ηθικό έρεισμα, έχουμε διαπαιδαγωγηθεί λανθασμένα, δεν υπήρχε ποτέ διαφάνεια στην Ελλάδα. Η ιστορία της Ελλάδας είναι ιστορία αδιαφάνειας και αδικιών. Έχουμε γαλουχηθεί στην ατιμωρησία, τη μη λογοδοσία. Μερικοί πέφτουν από τα σύννεφα, δεν πέφτουμε όλοι.» Εκεί έπεσε και η μπηχτή στο ΠΑΣΟΚ (αλλά και στην υπόλοιπη αριστερά, τώρα που γυρνάει). Πιο συγκεκριμένα, η Σώτη είπε αυτά που έλεγε ο Άδωνις χτες, δηλαδή τη γραμμή «δε θα μας κάνετε κριτική κάνατε τα ίδια κλπ»: «Ως κόμμα το ΠΑΣΟΚ – πιθανότατα και η υπόλοιπη αριστερά – δεν δικαιούται να ομιλεί με ηθικούς όρους που επί 20 χρόνια έκανε ό,τι έκανε. Το ακούω ότι έχουν ακουστεί πολλά και για την οικογένεια Μητσοτάκη, όχι για τον ίδιο, σε επίπεδο φημολογίας.» Μετά επέστρεψε στην πεφωτισμένη Δύση: «Βρισκόμαστε σε μια κοινωνία που η αλήθεια και το ψέμα έχουν συγχωνευθεί και διαλυθεί και κανείς δεν ξέρει τι να πιστέψει. Αυτή η συνωμοσιολογία υπάρχει σε χώρες που είναι δεύτερης ταχύτητας στη Δύση.» Όπως μπορείτε να φανταστείτε, στη Χαριλάου Τρικούπη μάλλον τα πήραν στο κρανίο με την καλοθελήτρια Σώτη. Έτσι, η Μαρινίκη Θεοδώρου, δικηγόρος και αναπληρώτρια του τομέα οικονομικών του ΠΑΣΟΚ έγραψε έναν μάλλον πολιτισμένο εξάψαλμο κατά της Σώτης: «Η κυρία Σώτη Τριανταφύλλου δήλωσε ότι :”το ΠΑΣΟΚ δεν δικαιούται να μιλάει με ηθικούς όρους” Σε μια εποχή που όλοι αυτοανακηρύσσονται ηθικοί κριτές, ίσως το πραγματικό ερώτημα δεν είναι ποιος “δικαιούται” να μιλά με ηθικούς όρους, αλλά αν έχουμε ακόμη το θάρρος να τους υπηρετούμε στην πράξη, ως άνθρωποι και ως κοινωνία, κυρία Σώτη Τριανταφύλλου. Από πότε η ηθική είναι προνόμιο συγκεκριμένων και “αλάθητων”; Είναι ηθικός όρος μια απόλυτη και ακυρωτική φράση; Εμείς οι άνθρωποι λοιπόν, όχι μόνο ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ, αλλά ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να μιλάμε και να παλεύουμε για το καλύτερο, ειδικά όταν η παρακμή απλώνεται παντού. Ο καθένας επιλέγει τον τρόπο και τον χώρο να αγωνιστεί, όπως κι εσείς τη γραφή σας· ας προσγειωθούμε λοιπόν, με σεβασμό σε κάθε επιλογή και σε κάθε προσπάθεια, ατομική και συλλογική. Υγ: Το ΠΑΣΟΚ είναι ζωντανός οργανισμός, φτιαγμένος από ανθρώπους, με όνειρα, αξίες και αγώνες» Το εν λόγω ποστ έκανε share και το μεγάλο αφεντικό του κόμματος και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Νίκος Ανδρουλάκης: Τώρα η Σώτη άνετα θα πιστεύει ότι θα την κυνηγάνε ΠΑΣΟΚοι δολοφόνοι με πιολέ όπως αυτός που σκότωσε τον Τρότσκι.