Ολόκληρη τάση έχει δημιουργήσει το saga της προηγούμενης εβδομάδας με πρωταγωνιστή τον 89χρονο πιστολέρο. Πολύ λίγες μέρες μετά, ένα μεσήλικο ζευγάρι τα έκανε λαμπόγυαλο στον ΟΑΕΔ της Βέροιας. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ένας 67χρονος πήρε το σφυρί του και ξεκίνησε για την τράπεζα. Το σκηνικό συνέβη σε υποκατάστημα επί της οδού Μητροπόλεως γύρω στις 11.30, με τον 67χρονο να βρίζει και να απειλεί τους υπαλλήλους με το εργαλείο στο χέρι. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, δυστυχώς δεν ξέρουμε ποια ήταν τα αιτήματα του ηλικιωμένου με το σφυρί. Το σόου δεν κράτησε πολλή ώρα, καθώς οι υπάλληλοι κάλεσαν την αστυνομία και αυτή ήρθε και τον μπουζούριασε. Εντέλει μεταφέρθηκε στο Α.Τ. Λευκού Πύργου, ενώ έχει ενημερωθεί και ο εισαγγελέας.