Πως περνάτε εσείς στον καύσωνα; Ελπίζουμε να πηγαίνετε από κλιματιστικό σε κλιματιστικό, γιατί έξω είναι δύσκολα τα πράγματα, όπως αποδεικνύεται και από τα πλάνα του drone της ΕΡΤ. Το drone πέταξε πάνω από το Αττικό Άλσος και με τη θερμική του κάμερα κατέγραψε το πόσο έχει ξεφύγει η κατάσταση. Η χρησιμότητα της θερμικής κάμερας είναι ότι δείχνει τις επιφανειακές θερμοκρασίες του εδάφους. Έτσι, το σκούρο μπλε δείχνει από 30 ως 35 βαθμούς Κελσίου, το πράσινο θερμοκρασίες που αγγίζουν το 40 και σε ρόλο guest star, κάτι σαν κίτρινο δείχνει ένα φοβερό νουμεράκι: 53 βαθμοί Κελσίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πτήση έγινε στις 8:45 το πρωί. Κοινώς, θα ανέβει κι άλλο: ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΩΡΑ (αν βρισκόμαστε σε χώρο με κλιματισμό):