Εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να το πιστέψουμε, μια χαρά ταιριάζει στο προφίλ του μέσου Έλληνα (και στο τι βλέπουμε στα σόσιαλ κάθε μέρα).Τι βλέπουμε λοιπόν στο παρακάτω ποστ του επίσημου λογαριασμού της Κομισιόν για ψηφιακά θέματα; Βλέπουμε ότι στην Ελλάδα και στην Κύπρο σημειώνονται (με δεδομένα από τη Eurostat) τα μεγαλύτερα ποσοστά χρήσης ΑΙ για όλους τους λόγους, κατά βάση “δημιουργικούς“. Κοινώς, πάνω από το 40% των Ελλήνων έχει ψηθεί με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης με σκοπό τη δημιουργία ψηφιακού καρκίνου. Στην Κύπρο είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα, με το ποσοστό να αγγίζει το 44% του πληθυσμού. Όπως είπαμε και παραπάνω, εμάς δε μας προκαλεί καμία εντύπωση. Το κακό είχε ξεκινήσει από νωρίς: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DigitalEU (@digitaleu) Ασχολίαστο ότι η Ιταλία (κυριολεκτικά η χώρα που έχει συνδεθεί με το brainrot, έστω από σπόντα) είναι στη χαμηλότερη θέση της λίστας με ποσοστό μισό από της Ελλάδας.