Ένα γκολ του Ελ Κααμπί στις καθυστερήσεις του ντέρμπι αιωνίων στερεί από τον Χρήστο Κόντη το τέλειο ξεκίνημα στον πάγκο του Παναθηναϊκού. Βέβαια μια ισοπαλία με τον πρωταθλητή, ένα διπλό με τεσσάρα στο Europa και ένα διπλό σε μια δύσκολη επαρχιακή έδρα, δεν απέχει και τόσο από το τέλειο. Ο Κόντης παρέλαβε μια ομάδα έτοιμη να πετάξει λευκή πετσέτα και σε τρία ματς την έβαλε ξανά στο κόλπο. Υποθετικά έχει έρθει για υπηρεσιακός, όμως αυτή τη στιγμή μοιάζει αρκετά ισχυρός στον πράσινο πάγκο. Ότι πλάνα και να έχει ο Τελευταίος Πιστός για κάποιο μουράτο όνομα, θα πρέπει να περιμένουν. Έτσι δεν είναι; ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;