Σαν κομμήτης στη Γη έσκασε η ανανέωση του Κώστα Σλούκα με τον Παναθηναϊκό. Όπως φαίνεται, ο Σλούκι Λουκ βρέθηκε με DPG και σαν να βάζει να πιει ένα ποτήρι νερό ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα μέχρι το 2027. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο ηγέτης θα παραμείνει ΟΑΚΑ για ακόμη δύο σεζόν. Παρά το πλούσιο ερυθρόλευκο παρελθόν του, ο Σλούκας λατρεύτηκε from day one στο ΟΑΚΑ και παραμένει εκεί με σκοπό να προσθέσει ασημικά στην ήδη υπερπλούσια τροπαιοθήκη του. Παράλληλα αναμένουμε από εκείνον να συνεχίσει να προσφέρει απλόχερα content όπως κάνει σταθερά τα τελευταία χρόνια.