Την αγαπημένη θεωρία που θα ακούσεις σε κάθε χωριάτικο καφενείο που σέβεται τον εαυτό του επανέλαβε στον αέρα του ΣΚΑΪ ο Άρης Πορτοσάλτε. Με αφορμή ένα βίντεο που δείχνει λύκους να κυνηγάνε ένα ελάφι στις παρυφές της Πάρνηθας, ο αγαπημένος δημοσιογράφος της Ελλάδας υποστήριξε ότι οι λύκοι στην ύπαιθρο υπάρχουν επειδή τους απελευθέρωσαν οι οικολόγοι. Η εν λόγω τοποθέτηση έγινε την Πέμπτη που μας πέρασε. Ο ανθός αυτών που είπε ήταν τα εξής: «Ήρθαν οι οικολόγοι και φέρανε και τα λυκάκια. Οικολογικές οργανώσεις χρηματοδοτούμενες από την Ευρώπη έβαλαν άγρια ζωή στα βουνά.» Η δήλωση του έφαγε καταγγελτικό σχόλιο από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδί, η οποία έκανε και επίσημη καταγγελία προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Όπως αναφέρει η ανακοίνωσή της: «Ο αστικός μύθος περί απελευθερώσεων άγριων ζώων στη φύση από οικολόγους-φιλόζωους θα πρέπει να σταματήσει. ⁉️Άλλοι είναι αυτοί που εκτρέφουν, “απελευθερώνουν” και “εμπλουτίζουν” οικοτόπους χωρίς μέριμνα για τις συνέπειες στη φύση. 👉Η ΠΦΠΟ επιφυλάσσεται για περαιτέρω ενέργειες.» Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Πορτοσάλτε απελευθερώνει φίδια.