Μεγαλύτερος ισορροπιστής κι από το μέλος των Νεύμα προσπάθησε να γίνει χτες το βράδυ ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός παραχώρησε συνέντευξη στον ΑΝΤ1 και στον Νίκο Χατζηνικολάου και κάποια στιγμή η κουβέντα έφτασε στο θέμα Ισραήλ – Παλαιστίνη. Υπενθυμίζουμε ότι εκεί πέρα αυτή τη στιγμή η κατάσταση είναι στο χειρότερο σημείο που έχει βρεθεί τους τελευταίους μήνες, με τους Ισραηλινούς να εξαπολύουν μια μεγάλη και βάρβαρη στρατιωτική επιχείρηση (μέσα στη μεγάλη και βάρβαρη στρατιωτική επιχείρηση) για να καταλάβουν την πόλη της Γάζας καταστρέφοντας κτίρια εδώ κι εκεί και γενικά σκορπώντας τον τρόμο, ενώ εκατοντάδες χιλιάδες Παλαιστίνιοι τρέχουν για να γλιτώσουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή την εβδομάδα αρμόδια επιτροπή του ΟΗΕ εξέδωσε πόρισμα που καταλήγει ότι το Ισραήλ έχει διαπράξει γενοκτονία στη Λωρίδα της Γάζας, με τους Ισραηλινούς να αποκρίνονται ότι όλα αυτά είναι ψέματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στην χρονιά που διανύουμε πολλοί έχουν συγκλίνει στο ότι πρόκειται για γενοκτονία, από την Διεθνή Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών μέχρι τον Αμερικανό γερουσιαστή Μπέρνι Σάντερς και την εκτελεστική αντιπρόεδρο της Κομισιόν Τερέζα Ριμπέρα (της οποίας η δήλωση οποία αποκηρύχθηκε από την Κομισιόν – γιατί άραγε;). Προφανώς όλων αυτών οι θέσεις δεν συγκλίνουν σε κάτι πρακτικό σώνει και ντε (κάτι που επίσης είναι ενδεικτικό με τον τρόπο του για το πόσο ισχυρούς φίλους έχει το Ισραήλ), αλλά δείχνει το πόσο χάλια είναι η κατάσταση στη Γάζα. Την ίδια στιγμή οι κυβερνήσεις Ισραήλ και ΗΠΑ ισχυρίζονται ότι όλα αυτά είναι ψέματα, αλλά παράλληλα ο υπερ-ακροδεξιός υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς δήλωσε ότι η Λωρίδα της Γάζας είναι από μεσιτικής άποψης (!) ένα χρυσωρυχείο. Στην Ελλάδα, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης κάνει share βίντεο με κατεδαφίσεις πολυκατοικιών από τις Ισραηλινές βόμβες μαζί με τις σχετικές παπαρολογίες ότι όλα γίνονται για τους ομήρους. Σε αυτό το έδαφος, ο Κ. Μητσοτάκης βρέθηκε να δέχεται ερωτήσεις από τον Χατζηνικολάου για το θέμα, με τη δεύτερη ερώτηση να είναι αν το βλέπει κι αυτός ως γενοκτονία. Εκεί ο Μητσοτάκης αρνήθηκε ότι πρόκειται γενοκτονία γιατί όπως είπε ο όρος είναι πολύ βαρύς (σαν το φρυγαδέλι) και επίσης γιατί ΑΝ ήταν γενοκτονία θα απαιτούσε κάτι άλλο... Τι άλλο; Προφανώς το να σπάσουν λίγα αυγά παραπάνω μαζί με τη διεθνή κοινότητα σε βάρος του Τελ Αβίβ, το οποίο είναι (ως κυβέρνηση) ο τελευταίος bestie της Αθήνας. Έτσι, ο Μητσοτάκης πρακτικά είπε ότι οι Ισραηλινοί πρέπει να ηρεμήσουν βασικά γιατί κάνουν ζημιά στον εαυτό τους και κινδυνεύουν να χάσουν φίλους. Το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης είναι το παρακάτω: Ερώτηση (Νίκος Χατζηνικολάου): Επίσης, φαίνεται ότι κάποιες ευρωπαϊκές χώρες προχωρούν σε αναγνώριση παλαιστινιακού κράτους. Κυριάκος Μητσοτάκης: Αυτό το οποίο γίνεται στη Γάζα είναι ανεπίτρεπτο. Συντελείται μία μεγάλη ανθρωπιστική καταστροφή. Δεν το λέω πρώτη φορά. Το επαναλαμβάνω και σε εσάς. Και δεν το λέω μόνο σε εσάς. Το λέω και στον Πρωθυπουργό του Ισραήλ, με τον οποίο έχω επικοινωνήσει πολλές φορές, και στον Πρόεδρο του Ισραήλ, λέγοντας ξεκάθαρα σε μια χώρα με την οποία… Νίκος Χατζηνικολάου: Είναι γενοκτονία, κατά τη γνώμη σας; Κυριάκος Μητσοτάκης: Όχι, δεν θα χρησιμοποιούσα αυτόν τον όρο. Αυτός είναι ένας πολύ βαρύς όρος, ο οποίος απαιτεί άλλου είδους… Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και όμηροι και ότι το Ισραήλ αυτή τη στιγμή, με τα όποια προβλήματά του, είναι μια δημοκρατία η οποία αντέδρασε σε μια αδιανόητης βιαιότητας επίθεση. Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δικαιολογήσει τη χρήση αυτής της έκτασης βίας. Και πρέπει να καταλάβει το Ισραήλ ότι κινδυνεύει, κ. Χατζηνικολάου, να απομακρύνει παραδοσιακούς συμμάχους και φίλους του. Η Ελλάδα ανήκει σε αυτή την κατηγορία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή έχουμε μία στρατηγική σχέση με το Ισραήλ δεν θα λέμε τα πράγματα έτσι όπως είναι. Και θα τα λέμε και δημόσια και κατ’ ιδίαν. Εγώ, λοιπόν, κάνω τώρα ακόμα μία δημόσια έκκληση για να σταματήσει αυτή η επιχείρηση στη Γάζα. Δεν έχω αυταπάτες, διότι βλέπω ότι έχουν παρθεί οι αποφάσεις. Δεν έχω αυταπάτες γι’ αυτό. Και να μην σταματήσουν μόνο οι επιχειρήσεις στη Γάζα, να σταματήσουν και οι επιχειρήσεις στη Δυτική Όχθη. Μετά το 12:29 :