Πάσα μέσα από τον πυρήνα της Γης πέρασε ο Γιόκιτς στο Eurobasket, λογικά επειδή κακός είναι

Πάσα μέσα από τον πυρήνα της Γης πέρασε ο Γιόκιτς στο Eurobasket, λογικά επειδή κακός είναι

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΜΩΡΕ;