Το ντέρμπι της Λεωφόρου ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και ΑΕΚ είχε περισσότερη ένταση απ’ ότι θα περίμενε κανείς πριν την έναρξή του. Λίγο η πίεση της ΑΕΚ να καθαρίσει τον τίτλο με διπλό, λίγο το ένστικτο επιβίωσης των πράσινων όταν έμεινε με δέκα, πρόκαλεσαν νεύρα εντός γηπέδου. Σε κάποιους ίσως λίγο παραπάνω. Αντρέας Τεττέη και Σταύρος Πήλιος είχαν τη στιγμή τους ή βασικά τις στιγμές τους, στο τέλος κάθε ημιχρόνου. Οι δύο άνδρες μανούριασαν με τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου και χρειάστηκε η επέμβαση των ψυχραιμότερων για να ηρεμήσουν. Τελικά ηρέμησαν μόνο προς το παρόν και ανανέωασν το ραντεβού τους για τη λήξη του ματς όπου και ξαναμανούριασαν. Τελικό νικητή δεν είχαμε ή τουλάχιστον δεν είδαμε αφού ουδείς ξέρει τι έγινε όταν οι κάμερες σταμάτησαν να γράφουν.