Οι οπαδοί της Ράγιο βρέθηκαν στην Αθήνα για το ματς με την ΑΕΚ και έδωσαν μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα της πρωτεύουσας. Η παρουσία τους στο κέντρο ήταν έντονη και με τη στάση τους κέρδισαν τον σεβασμό και την αγάπη μας. Η κίνησή τους η οποία ξεχώρισε ήταν το πανό που τοποθέτησαν στο μνημείο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στα Εξάρχεια. Η Ράγιο είναι μια ομάδα της εργατικής τάξης και οι Bukaneros είναι γνωστοί για τις πολιτικές τους θέσεις. Εκτός από το πανό για τον Γρηγορόπουλο φρόντισαν να μας το υπενθυμίσουν και κατά τη διάρκεια παρουσίας τους στην Opap Arena.