Οι στενές σχέσεις των οπαδών της ΑΕΚ και της Μαρσέιγ είναι γνωστές, επομένως ήταν αναμενόμενο οι Γάλλοι οπαδοί να σηκώσουν ένα πανό στη μνήμη του 20χρονου Μάριου Ρουμπή που δολοφονήθηκε στη Χαλκίδα. À l’heure où toute notion de dignité et d’humanité ont disparu dans le football grec, ces gestes font beaucoup bien. Merci Marseille pour ces hommages à notre frère Marios 💛🩵 pic.twitter.com/V8ZIenu4bp — AEK Athènes France (@AEK_France) November 5, 2025 Στο χθεσινό εντός έδρας ματς του Τσου Λου με την Αταλάντα λοιπόν, οι Μαρσεγέζοι αποχαίρετησαν τον Μάριο με απλό και λιτό πανό. Ελπίζουμε αυτή να είναι η τελευταία φορά που θα χρειαστεί να δούμε ένα τέτοιο πανό σε οποιοδήποτε γήπεδο. Προτιμάμε σίγουρα τα κορεό όπως αυτό.