“Πάλι καλά που αποβλήθηκε ο Ντόρσεϊ και απολαύσατε λίγο Κόμπρα” είπε ο Λαρεντζάκης

“Πάλι καλά που αποβλήθηκε ο Ντόρσεϊ και απολαύσατε λίγο Κόμπρα” είπε ο Λαρεντζάκης