Η αποβόλη του Ντόρσεϊ και του Ναν φαινομενικά θα έκανε κακό στο παιχνίδι, αφού δύο από τους πιο ταλαντούχους επιθετικά παίκτες των δύο ομάδων (και οι πρώτοι τους σκόρερ μέχρι εκείνη τη στιγμή) θα έβγαιναν από το παιχνίδι. Η αποβολή Ναν πράγματι κόστισε στον Παναθηναϊκό, όμως η αποβολή Ντόρσεϊ λειτούργησε ευεργετικά για τον Ολυμπιακό αλλά και συνολικά για το μπάσκετ. Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης βρήκε την ευκαιρία να πάρει σημαντικά αγωνιστικά λεπτά και για ακόμη μια φορά εξέθεσε τον Σκακιστή που τον κρατάει βιδωμένο στον πάγκο. Με 12 πόντους, έξι ασίστ και δύο κλεψίματα, ο Λάρυ πήρε μόνος του το ντέρμπι και στις δηλώσεις του αμέσως μετά μας κέρασε ένα λουτρό αλήθειας: «Σίγουρα με βόλεψαν οι αποβολές Ντόρσεϊ και Ναν γιατί βρήκα κι εγώ την ευκαιρία μου. Βέβαια, καλό είναι να μη συμβαίνουν αυτά. Καταλαβαίνω ότι το πάθος και η ένταση είναι μεγάλα και τα πράγματα μπορεί να ξεφύγουν, αλλά πρέπει να μένουν μέχρι εκεί».