Δε σταματάει να δίνει αυτό το ντουέτο, αγαπητές φίλες και φίλοι. Πριν λίγες ώρες γράφαμε για την μήνυση που ετοιμάζει η Αφροδίτη Λατινοπούλου, τώρα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για την στάση του Βασίλη Παϊτέρη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο γνωστός τραγουδιστής δε φαίνεται να ζορίζεται. Μιλώντας στην εκπομπή του Λιάγκα, ο κ. Παϊτέρης δήλωσε ότι αυτός που πρέπει να ζητήσει συγγνώμη είναι όχι ο ίδιος, αλλά η πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης – μάλιστα πρότεινε να πάει σε κάποιον καταυλισμό για να απολογηθεί. «Να πάει σε έναν καταυλισμό να δει πώς ζουν αυτοί οι άνθρωποι. Φοβάται; Να την πάω εγώ. Αν πάει μόνη της δεν την πειράζει κανένας.» Στη συνέχεια βέβαια δήλωσε ότι άνετα θα συναντιόταν μαζί της για να τα βρουν: «Πάμε για καφέ να τα βρούμε όλα. Δεν κρατάμε εμείς χαρακτηρισμούς.» Και στο τέλος έριξε και το κοπλιμέντο του, λέγοντας ότι είναι «πανέμορφη» και ότι θα τον τιμούσε πολύ να εμφανιστεί σε βιντεοκλίπ του: «Είναι πανέμορφη… έχει αυτή την τσιγγάνικη ομορφιά.» Αφού είναι έμπειρη από βιντεοκλίπ η Λατινοπούλα, γιατί όχι.