Θυμάστε την εποχή που η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κυνηγούσε τους ανθρώπους που έκαναν χιούμορ με τον Παΐσιο; Good times. Όπως όλα δείχνουν, ο εν λόγω άγιος θα απασχολήσει και πάλι την γνωστή υπηρεσία, αλλά με τελείως διαφορετικό τρόπο. Τι θέλουμε να πούμε; Ότι αυτές τις μέρες στα γραφεία της Δίωξης εξετάζεται μία μάλλον μοναδική περίπτωση απάτης, αγαπητές φίλες και φίλοι. Παπάδες και πιστοί φαίνεται ότι ζήτησαν τη συνδρομή της ΕΛΑΣ γιατί e-απατεώνες τρώνε τα ευρώ των Ελλήνων ορθόδοξων με τη χρήση ΑΙ βίντεο, όπου πρωταγωνιστεί ο Παΐσιος. Όπως θα δείτε παρακάτω, είναι πολύ πιθανόν να έχετε δει αντίστοιχα ΑΙ βίντεο σε εκκλησιαστικού περιεχομένου σελίδες. To concept των βιντεακίων ο ΑΙγιος καλεί το κοινό να σχολιάσει “ΑΜΗΝ”. Αν σχολιάσεις “ΑΜΗΝ” είναι σα να λες “ΚΛΕΨΤΕ ΜΕ”, οπότε οι διαχειριστές της σελίδας ξεκινάνε να στέλνουν μηνύματα, όπου προσπαθούν να πουλήσουν ορθόδοξο merchandise ή/και χειρότερα πράγματα. Δείτε το ρεπορτάζ: Ποιος είπε ότι Ορθοδοξία (ή έστω, “Ορθοδοξία”) και ΑΙ δεν πάνε μαζί, αγαπητές φίλες και φίλοι;