Πιο οριστικό δε γίνεται, αγαπητές φίλες και φίλοι. Μετά από 20 χρόνια στον ΣΚΑΪ, η Σία Κοσιώνη ετοιμάζεται να χαιρετήσει το λατρεμένο τηλεοπτικό λιμάνι που τόσο αγάπησε και αγαπήθηκε. Μάλιστα, η σημερινή Παρασκευή 8 Μαΐου φαίνεται ότι θα είναι η τελευταία φορά που θα μεταδώσει κεντρικό δελτίο. Σε αυτό το πλαίσιο κολλάει και το χτεσινό αντίο που της έδωσε ο Αλέξης Παπαχελάς. Την ώρα του κεντρικού δελτίου του ΣΚΑΪ, ο διευθυντής της Καθημερινής της είπε το εξής: «Ευχαριστούμε. Εις το επανειδείν, Σία.» Η ίδια απάντησε “Ούτως ή άλλως”. Αυτή είναι η επίμαχη στιγμή: Σύμφωνα με τα σχετικά ρεπορτάζ, αυτή που θα την αντικαταστήσει θα είναι η (έτσι κι αλλιώς αντικαταστάτριά της στο παρελθόν) Χριστίνα Βίδου. Όσο για νέο κανάλι ή κάτι τέτοιο, δε γνωρίζουμε τίποτα. Ο δε ΣΚΑΪ έβγαλε τελευταία στιγμή και μια μεγαλούτσικη ανακοίνωση. Τρομερή λεπτομέρεια αυτή με την υψηλή αξιοπιστία του καναλιού: «Ο Όμιλος ΣΚΑΪ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τη δημοσιογράφο Σία Κοσιώνη, έπειτα από μια μακρά και ιδιαίτερα σημαντική διαδρομή 20 ετών. Κατά τη διάρκεια αυτής της συμπόρευσης, η Σία Κοσιώνη συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της δημοσιογραφικής ταυτότητας του σταθμού, καλύπτοντας με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα σημαντικά γεγονότα. Η παρουσία της ως anchorwoman του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ TV συνδέθηκε με κομβικές στιγμές της εσωτερικής και διεθνούς επικαιρότητας, αφήνοντας ισχυρό αποτύπωμα στο δημοσιογραφικό έργο του καναλιού. Η συμβολή της στην υψηλή αξιοπιστία του σταθμού και την εμπιστοσύνη του κοινού υπήρξε καίρια. Ξεχώρισε για την ακεραιότητα, το ήθος και το υψηλό επίπεδο της δημοσιογραφικής της κρίσης. Ο Όμιλος ΣΚΑΪ εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες για την προσφορά της και της εύχεται κάθε επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά και προσωπικά της βήματα.» Το μόνο σίγουρο είναι ότι το απόλυτο χαϊλάιτ της 20χρονης καριέρα της το μοιράζεται με αυτή την καθόλου έντονη προσωπικότητα: